English

فرمانده سپاه پاسداران:

جرم ملت های منطقه درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران است

فرمانده سپاه پاسداران گفت: جرم ملت‌های منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن و بحرین این است که با درس گرفتن از انقلاب اسلامی نمی‌خواهند زیر بار ظلم و زور بروند و این مساله به مزاق آمریکا، اسرائیل و عربستان خوش نیامده است.

جرم ملت های منطقه درس گرفتن از انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرنگار امنیتی دفاعی خبرگزاری موج، سردار محمدعلی جعفری در مراسم افتتاح بیش از چهار هزار پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه گفت: سردار پاکپور در مجموعه نیروی زمینی علاوه بر تلاش در جهت تامین امنیت، در حوزه محرومیت زدایی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام داده است. ما امیدواریم این پروژه ها اقدام مناسبی در جهت تامین امنیت پایدار و معیشت مردم محروم مرزنشین کشور باشد چرا که متاسفانه امکانات و خدمات هر چه از مرکز کشور دور می شویم کمتر می‌شود.

وی افزود: امروز شاهد امنیت بی‌نظیری در کشور هستیم و این علاوه بر برنامه‌ریزی های پیوسته دشمنان منطقه و فرامنطقه ای برای ایجاد ناامنی در کشورمان است. در همین حال متاسفانه سعودی های خائن خودشان را درگیر با دیگر کشورهای مسلمان منطقه کرده و با دستور و پشتیبانی آمریکایی ها تفرقه را در بین مسلمانان دنبال می‌کنند و با اسراییلی ها همراه شده اند.

فرمانده سپاه خاطر نشان کرد: جرم ملت‌های منطقه از جمله سوریه، عراق، یمن و بحرین این است که با درس گرفتن از انقلاب اسلامی نمی‌خواهند زیر بار ظلم و زور بروند و به همین دلیل آل سعود خائن به نمایندگی از آمریکا و اسرائیل نقش موثری در ایجاد ناامنی دارد.

جعفری با اشاره به تحولات یمن تاکید کرد: شاهد بودیم که در یمن قصد داشتند چه کودتایی علیه مجاهدین و انصارالله انجام دهند که این توطئه در نطفه خفه شد.

وی امنیت را مهمترین شرط پیشرفت و‌ توسعه مادی و معنوی یک جامعه دانست و ادامه داد:  آمریکایی ها سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد ناامنی در نقاط مختلف جهان می‌کنند. این برنامه ها متفاوت است و در جایی با ترور و هرج و مرج ایجاد ناامنی می‌کنند و در ایران مقتدر با توطئه هایی در جهت فشار به اقتصاد و معیشت مردم بدنبال ایجاد ناامنی هستند.

سردار جعفری موضوع امنیت در مرزها را گره خورده با اقتصاد دانست و افزود: در همین راستا است که نیروی زمینی سپاه به کار محرومیت زدایی انجام می دهد. هدف سپاه از این کار منفعت اقتصادی نیست بلکه این اقدامات صرفا برای سپاه هزینه است. سپاه سه الی چهار برابر بودجه ای که از دولت برای محرومیت زدایی می گیرد از منابع خود برداشت می کند. 

فرمانده سپاه اظهار داشت: نمی توان ادعا کرد سپاه به تنهایی قادر به از بین بردن فقر است بلکه دولت و دیگر سازمان ها هم باید وارد میدان شوند و امیدواریم تغییر در وزرا و استانداران باعث افزایش اجرای پروژه های محرومیت زدایی در کشور شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه