English

ظریف در همایش «طلوع حقیقت»:

تحولات دوران ساز در روابط بین‌الملل نه در غرب شکل می گیرد و نه توسط غرب

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: یکی از ویژگی‌های این دوران این است که تحولات دوران ساز در روابط بین‌الملل نه در غرب شکل میگیرد و نه توسط غرب و این یک تحول راهبردی است.

تحولات دوران ساز در روابط بین‌الملل نه در غرب شکل می گیرد و نه توسط غرب

به گزارش خبرگزاری موج، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان صبح امروز در همایش طلوع حقیقت که به مناسبت سالگرد صدور نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: در حال حاضر دورانی را در روابط بین الملل میگذرانیم که شروع این زمان گرچه بعد از رحلت امام بود اما پیش بینی این زمان در دوران حیات ایشان و در زمان نامه امام راحل به گورباچف شکل گرفت.

وی یکی از ویژگی‌های این دوران این است که تحولات دوران ساز در روابط بین‌الملل نه در غرب شکل میگیرد و نه توسط غرب و این یک تحول راهبردی است.

وزیر امور خارجه کشورمان همچنین گفت: چهره سازی از اسلام و جمهوری اسلامی به شکل ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی از دهه 90 میلادی به صورت یک هدف از سوی غرب دنبال شد.

غرب چه توضیحی برای تربیت افرادی دارد که در عراق و سوریه گردن کودکان را می‌‌زنند؟

ظریف با اشاره به بخشی از نامه مقام معظم رهبری و طرح این سوال که چرا کسانی که در غرب به دنیا آمدند و تحصیل کردند، در سوریه و عراق گردن کودکان را میزنند؟،  تصریح کرد: چرا این افراد این همه سبوییت و بربریت از خود نشان میدهند؟ غرب چه توضیحی برای اینگونه تربیت دارد؟

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی