English

واکنش قاسمی به ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان به سخنان و ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان واکنش نشان داد و گفت: تکرار ادعاهای بی اساس و پیگیری مشی بی ثبات ساز و تفرقه‌افکنانه سعودی‌ها هشداری جدی برای تمام منطقه و جهان است.

واکنش قاسمی به ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان

به گزارش خبرگزاری موج، بهرام قاسمی در واکنش به سخنان و ادعاهای تازه وزیر امور خارجه عربستان با یادآوری نتایج به شدت مخرّب اقدامات سعودی‌ها در منطقه، خاطرنشان کرد: کشورهای منطقه طی چند سال اخیر، جز نقض حقوق بشر، تفرقه افکنی میان کشورهای عربی و اسلامی، تکرار و انتشار ادعاهای بی پایه و اساس، محاصره اقتصادی همسایگان، تهدید دیگر کشور ها به کشاندن جنگ به داخل خاک آنها، فتنه افکنی میان اقلیت ها و قومیت‌ها، اعمال فشار بر مقامات سیاسی دیگر کشورها برای استعفا و پایمال کردن کرامت آنها، مداخله در امور دیگران به منظور بی ثبات سازی و تلاش برای بر هم زدن توافقات بین المللی، اقدام مثبتی از دولت عربستان سعودی ندیده اند.

این دیپلمات ارشد کشورمان تصریح کرد: چنین سیاست هایی، هشداری جدی برای تمام منطقه و جهان است که هر چه سریع تر باید متوقف شود. ژست ها و فرافکنی های وزیر خارجه سعودی هم بی تردید از بار مسئولیت آن کشور در بر هم زدن ثبات و امنیت منطقه نخواهد کاست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه