سرخط خبرها
  • اینفانتینو: جام قهرمانی را با ترامپ به تیم قهرمان اهدا خواهیم کرد
  • رکورد تاریخی رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶
  • سد کرج در آستانه سر ریز شدن
  • جملهٔ فارسی نخست‌وزیر پاکستان خطاب به پزشکیان، غم شما غم ماست
  • هشدار دادگستری تهران درباره پیامک‌های جعلی خدمات دولتی
  • بورس دوباره صعودی شد
  • اختلال گسترده در شبکه بانکی کشور
  • دانشمندان چینی پرینت سه‌بعدی‌ای اختراع کردند که فقط با نور، اشیا را در ۰.۶ ثانیه می‌سازد
  • مجله اشپیگل آلمان: ۹۲ درصد مردم اسرائیل، ایران را پیروز جنگ می‌دانند
  • کاهش ۵۰ درصدی فروش گوشی هوشمند
  • مدافع مصر ضربه مغزی شد/ غایب بزرگ مقابل ایران
  • ۸۸ درصد سد کرج پر است
  • نروژ با حفر نخستین تونل دریایی دنیا، کشتی‌های عظیم را از دل کوه عبور خواهد داد
  • فوت دختر ۱۲ ساله در یکی از پارک های آبی مشهد
  • خبرنگار: وزارت خزانه‌داری تحریم‌ها را از نفت ایران برداشت
  • نان در تهران گران شد
  • کاخ سفید: ترامپ توافقی که به نفع آمریکا نباشد امضا نمی‌کند
  • مسی به رکورد علی دایی هم رحم نکرد
  • نماینده مجلس: یکشنبه آتی، صحن مجلس، کار خود را آغاز می کند
  • سازمان هواپیمایی کشوری: پروازها در فرودگاههای تهران (مهرآباد و امام) در ۱۲ تیر ممنوع و تا ۱۶ تیر با محدودیت همراه است

فرمانده کل ارتش:

ارتش و سپاه جلوه زیبایی از هم‌افزایی را به نمایش گذاشتند

فرمانده کل ارتش تاکید کرد: ارتش، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و سایر نیروهای مسلح توانستند در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا همه امکانات و توان خود را برای یاری رساندن به صحنه بیاورند.

امیر موسوی

به گزارش خبرگزاری موج، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ارتش، سپاه، بسیج و مجموعه‌ نیروهای مسلح در این حادثه غم‌بار جلوه زیبایی از هم‌افزایی را به نمایش گذاشتند، اما مجاهدت همچنان باقیست.

وی ضمن عرض تسلیت و ابراز تاسف و تاثر فراوان و همدردی با مردم شریف استان کرمانشاه و مناطق زلزله زده به‌ویژه خانواده های داغدار، صبر و اجر برای بازماندگان و سلامت و عافیت کامل برای آسیب دیدگان و مجروحان را از خداوند بزرگ مسئلت کرد و افزود: شکر به درگاه خداوند که ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و سایر نیروهای مسلح توانستند در اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا همه امکانات و توان خود را برای یاری رساندن به صحنه بیاورند.

فرمانده کل ارتش با تشکر ویژه از مردم مصیبت دیده سر پل ذهاب، کرمانشاه و روستاهای اطراف برای همه محبت هایی که در این واقعه نسبت به فرزندان سرباز خود ابراز نمودند خاطر نشان کرد: مردم کم نظیر سر پل ذهاب در حالی که خود داغ دار، مصیبت دیده و بهت زده از این حادثه بودند از همان روز اول آنچنان صحنه های شورانگیزی از محبت به برادران سرباز خود نشان دادند که چنانچه امکان ثبت همه آن صحنه‌های ناب در قاب تصاویر میسر بود، الگویی از عشق خالصانه ارتش و مردم را به جهان ارایه می کرد.

وی یادآور شد: ارتش همواره دلاورمردی ، پشتیبانی، حمایت و ایثارگری مردم پهلوان این خطه در دوران دفاع مقدس و پس از آن را در خاطر دارد و از صمیم قلب و عمق وجود تا آخرین لحظه  کنار این مردم صبور و بزرگوار خواهد ماند.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: به همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، ستاد بحران، هلال احمر، اورژانس، استانداری، فرمانداری و دیگر دستگاه‌ها به خاطر تلاش های خالصانه و موثری که در زمینه ارائه خدمات و مدیریت بحران داشتند خدا قوت عرض می نمایم.

امیر سرلشکر موسوی افزود: همچنین از هم‌رزمان خود در ارتش جمهوری اسلامی ایران در ستاد ارتش، سازمان های عقیدتی سیاسی، حفاظت اطلاعات، قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، نیروی هوایی، نیروی دریایی و مخصوصا نیروی زمینی و امیر سرتیپ حیدری فرمانده جهادی آن نیرو تشکر می‌کنم.

فرمانده کل ارتش خاطر نشان کرد: امیر سرتیپ حیدری با بسیج نیروی انسانی مومن و پا در رکاب و همچنین تجهیزات و امکانات موجود به صورتی متحرک و هجومی و با روحیه ای ایثارگرانه وارد صحنه شد و با همه توان خود و به خصوص  هوانیروز قهرمان یک رکورد به جا گذاشت.

سرلشکر موسوی افزود: نیروی زمینی در روز اول همه زیرآوار ماندگان شهر  سر پل ذهاب را خارج کرده و مصدومین را در کمترین زمان ممکن به اورژانس پادگان ابوذر و بلادرنگ به بیمارستان ۵۲۰ کرمانشاه منتقل و از آنجا با هواپیماهای نیروی هوایی به بیمارستان بعثت تهران رساند.

فرمانده کل ارتش ضمن خداقوت به امیر حیدری که با حضور شبانه‌روزی در کوچه و خیابان در سر پل ذهاب و بعضی روستاها، امکانات موجود را بین مردم تقسیم کرد، خاطر نشان کرد: ارتش و سپاه در این حادثه غم‌بار جلوه زیبایی از هم‌افزایی را به نمایش گذاشتند، اما مجاهدت همچنان باقیست و مردم منتظر. همه ما می توانیم دست به دست هم بدهیم و مناطق زلزله زده را بیش از پیش بسازیم.

وی در پایان افزود: بار دیگر خدا را شکر میکنم که به فضل خود قوت داد تا خدمتگزار مردم باشیم.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری موج در محتوای آن هیچ نظری ندارد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه