English

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

با فداکاری سردار سلیمانی نقشه های اسراییل در اقلیم کردستان نقش بر آب شد

آیت الله محمدی گلپایگانی گفت: به برکت وجود رهبری و فداکاری سردار سلیمانی نقشه های اسراییل در اقلیم کردستان عراق نقش بر آب شد.

با فداکاری سردار سلیمانی نقشه های اسراییل در اقلیم کردستان نقش بر آب شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، آیت الله محمدی گلپایگانی در مراسم افتتاح 200 مسجد و مرکز برکت با اشاره به اربعین حسینی گفت: پیش بینی می شود از ایران دو میلیون پانصد هزار نفر به کربلا بروند که اکثر آن ها پیاده می روند. شما نگاه کنید که کربلا و اربعین چه انقلابی ایجاد کرده است. 

وی ادامه داد: اولین بنایی که در کره زمین گذاشته شد خانه کعبه در بیت الحرام بود. سابقه این بنا به چند هزار سال قبل برمی گردد. چه کسانی باید مسجد بسازند؟ هر کسی چنین توفیقی دارد؟ طبق آیات قرانی فقط کسانی که مومن هستند و به قیامت باور دارند,اقامه نماز می کنند و زکات می پردازند. از پیامبر بزرگ روایت شده است که خداوند فرموده خانه های من در زمین مساجد است. 

رییس دفتر مقام معظم رهبری تصریح کرد: بهترین مکان ها مسجد است. بر اساس سخن پیامبر مساجد محل متقین است و هر کسی خانه اش مسجد باشد اجازه عبور از صراط را خدا به او می دهد. 

وی افزود: مساجد از جمله مواردی است که روز قیامت از مردم شکایت می کند. کسانی که هرگز در مساجد پیدا نمی شود مورد شکایت هستند. خدا به مسجد وحی می کند که قسم به عزت خودم کسانی که تارک مسجد شده اند یک رکعت از نمازشان را قبول نمی کنم. 

آیت الله محمدی گلپایگانی اظهار داشت: از پیامبر نقل شده با روشن کردن مساجد لحدتان روشن می شود. مسجد سکوی پرش به آسمان است. اخوت اسلامی ایجاد می کند. نقشی که مساجد در طول تاریخ داشته در اقامه نماز خلاصه نمی شود. حتی در زمان پیامبر و بعد هجرت که مسجد قبا را ساخت به این دلایل بود. مسجد عامل پیشگیری از فساد است. اهل مسجدی ها اهل فساد نیستند. اگر بخواهیم بچه هایمان را بیمه کنیم باید آنها را اهل مسجدی کنیم. اولین نقش را در اداره مساجد روحانی و امامت جماعت دارد. 

وی تاکید کرد: اولین شرط امام جماعت این است که منظم باشد. از علم به حدی برخوردار باشد که بتواند جواب مردم را بدهد. باید با مردم رفیق شود مخصوصا با نسل جوان. پادزهر فسادهایی که ممکن است از راه شبکه های اجتماعی به وجود آید مساجد هستند. یک روحانی اگر خوش اخلاق باشد مردم حولش جمع می شوند. 

وی ادامه داد: ما درگیر رییس جمهور به ظاهر دیوانه آمریکا هستیم. بهترین لقب را به حکومت آمریکا داده شده شیطان بزرگ است. وزارت خارجه آمریکا چند روز قبل در مورد حقوق بشر ایران بیانیه داد که به تحت امر بودن نیروهای مسلح توسط ولایت فقیه اشاره دارد. از جمله مفاد دیگر این است: چرا دادگاه ویژه روحانیت در ایران وجود دارد. چرا مخالفان سیاسی تحت عنوان قاچاقچی اعدام می شوند. چرا برای ورود به دانشگاه از افراد تحقیق می شود. چرا رابه جنسی ای که دو طرف راضی هستند جرم است نکته آنکه یکی از مواردی که غرب را تهدید می کند این است که تعدادی از آنها حرام زاده هستند. 

رئیس دفتر مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: تلاش های شبانه روزی رهبری را شاهد هستم و بهترین اوقات خود را به دیدار به خانواده شهید اختصاص می دهد. اگر فرهنگ شهادت زنده باشد نظام را بیمه می کند. آمریکا و اسراییل دنبال ایجاد یک اسرائیل دوم در کردستان عراق بود و خدا به برکت وجود رهبری و فداکاری سردار سلیمانی نقشه هایشان را بهم ریخت. اگر جمهوری اسلامی نبود این نمک نشناس ها را داعش خورده بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه