English

جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه جهان ناآگاه باشد

یک عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه جهان ناآگاه باشد که از عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده ‌کند.

جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه جهان ناآگاه باشد

به گزارش خبرگزاری موج، سمیه محمودی در آیین تودیع و معارفه رؤسای زندان شهرستان شهرضا، اظهار داشت: اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا در توهین به ملت ایران وقیحانه و شرم‌آور بود.

وی ادامه داد: جای تأسف است که رئیس جمهور یک کشور تا این اندازه از پیشینه جهان ناآگاه باشد که از عنوان جعلی خلیج ع ر ب ی استفاده ‌کند.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران قاطعانه در برابر اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا موضع‌گیری کردند و در این شرایط لازم است دولتمردان کشورمان هم برای حل مشکلات آنان به ویژه در بخش اقتصاد و معیشت بیشتر تلاش کنند.

محمودی اضافه کرد: دولت باید همان‌گونه که از حمایت مردم بهره می‌برد برای حل مشکلات آن‌ها که مهم‌ترین آن‌ها بیکاری و معضلات اقتصادی است، نیز تلاش کند.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با اشاره به حمله تروریستی گروهک داعش به مجلس شورای اسلامی گفت: امنیت مهم‌ترین اولویت کشور است که با تدابیر هوشمندانه رهبری و تلاش نیروهای مسلح و اطلاعاتی تأمین شده است.

این عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، افزود: اقتصاد مهم‌ترین اولویت کشور بعد از امنیت است که باید برای تقویت آن برنامه‌ریزی شود.

مسوولیت‌های دولتی ارثیه خانوادگی افراد نیست

محمودی تصریح کرد: مسوولیت‌های دولتی ارثیه افراد نیستند که گمان کنند در آن‌ها ماندگار هستند، هر مسئول باید در مهلت کوتاهی که در اختیار دارد تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به مردم انجام دهد.

وی گفت: هر مسوول نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، اما می‌تواند با برخورد خوب و راهنمایی مردم آن‌ها را برای حل مشکلات یاری کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه