English

فاطمه سعیدی:

فراکسیون امید تمام قد در کنار مطهری می‌ایستد/ لابی‌ها سمت رفتارهای به دور از اخلاق سیاسی می‌رود

عضو هیات رییسه فراکسیون امید با انتقاد از برخی رفتارهای به دور از اخلاق گفت: فراکسیون امید تمام قد در کنار مطهری می‌ایستد و برای انتخاب مجدد ایشان به عنوان نایب رییس مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

فراکسیون امید تمام قد در کنار مطهری می‌ایستد/ لابی‌ها سمت رفتارهای به دور از اخلاق سیاسی می‌رود

به گزارش خبرگزاری موج، فاطمه سعیدی در یادداشتی که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده، از علی مطهری به عنوان صدای حق‌طلبی و آزادگی یاد کرد و گفت که فراکسیون امید برای انتخاب مجدد او به عنوان نائب رییس مجلس تلاش خواهد کرد.

متن این یادداشت به این شرح است: طی روزهای گذشته اقداماتی انجام شد که هدف آن حذف آقای مطهری از کرسی نایب رییسی مجلس شورای اسلامی بود.

طبیعت کار سیاسی این است که هر جریان و فراکسیون برای کسب بیشترین کرسی تلاش کند از این منظر هیچ خرده‌ای نمی‌توان به جریان مقابل گرفت اما مشکل از آن جایی آغاز می‌شود که لابی‌ها و اتفاقات به سمت رفتارهای به دور از اخلاق سیاسی می‌رود.

اینجاست که فراکسیون امید تمام قد در کنار آقای مطهری می‌ایستد و برای انتخاب مجدد ایشان به عنوان نایب رییس مجلس شورای اسلامی تمام توان خود را به کار می‌گیرد.

در طول سال‌های گذشته آقای مطهری را صدای حق‌طلبی و آزادگی شناخته‌ام و امیدوارم شاهد تداوم حضور ایشان در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه