English

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها

شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در اولویت خواهد بود/اعلام نتایج شورای شهر تهران دو روز طول می کشد

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا گفت: طبق قانون و هماهنگی های انجام شده ر ابتدا صندوق های انتخابات ریاست جمهوری باز و شمارش می شود.

شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری در اولویت خواهد بود/اعلام نتایج شورای شهر تهران دو روز طول می کشد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، شاه نشین در خصوص الکترونیکی بودن رای گیری ها گفت: قرار بود 147 شهر و نزدیک به 10 هزار شعبه ما رای گیری به شکل الکترونیکی انجام شود که در نهایت 141 شهر قطعی شد که رای گیری به این صورت انجام شود. 5 شهر قبل از ارسال دستگاه های الکترونیکی اعلام انصراف کردند و دو شهر به دلیل ضریب امنیتی از لیست مذکور خارج شدند.

وی اعلام کرد: ابتدا صندوق های انتخابات ریاست جمهوری باز می شود و شمارش می گردد و سپس صندوق های شوراهای شهر و روستا مورد بررسی قرار می گیرد. به جز تهران و دو کلان شهر دیگر، ما امیدواریم تا فردا ظهر نتایج شوراها اعلام شود.

شاه نشین اظهار داشت: یکی دو شهر ما در بعضی شعبات دیرتر رای گیری را به دلیل چک و بررسی نهایی ، آغاز کردند. اما عموما گزارشی در خصوص مشکلات وجود نداشته اشت.

وی خاطر نشان کرد: ما منتظر اعلام نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نخواهیم بود اما صندوق های انتخابات ریاست جمهوری پیش از سایر صندوق ها باز می شود. بر این اساس نتایج نهایی شورای شهر تهران دو روز پس از پایان رای گیری اعلام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه