English

امیدواری نامزد ریاست جمهوری برای پایان یافتن دولت روحانی

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: امیدوارم دوران ریاست جمهوری آقای روحانی ادامه نداشته باشد، چون تداوم سیاست‌های ایشان باعث بحران در کشور خواهد شد.

امیدواری نامزد ریاست جمهوری برای پایان یافتن دولت روحانی

به گزارش خبرگزاری موج، سید مصطفی میرسلیم کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در نشست خبری که در محل مسجد الرحمان تهران برگزار شد، در پاسخ به سوالی پیرامون نسبت خود با رئیسی و روحانی اظهار داشت: نسبت من با حجت‌الاسلام رئیسی مشخص است و ما هدف مشترکی داریم ولی سلیقه‌هایمان مختلف است و برمبنای این هدف مشترک می‌توانیم در صورت رأی‌آوری هرکدام از همدیگر استفاده کرده و همکاری مشترک نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه من با روحانی نه در هدف و نه در برنامه‌ها و سلایق، اشتراکی ندارم، خاطرنشان کرد: امیدوارم دوران ریاست جمهوری آقای روحانی ادامه نداشته باشد، چون تداوم سیاست‌های ایشان باعث بحران در کشور خواهد شد.

میرسلیم افزود: برنامه اقتصادی دولت یازدهم از نظر ما قابل‌دفاع نیست و نتیجه‌اش کاهش تورمی بوده که به آن افتخار می‌کنند، ولی این کاهش تورم واقعی و پایدار نیست کمااینکه اخیراً شاهد افزایش تورم نیز بودیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی پیرامون برخی شایعات مبنی بر انصرافش از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، خاطرنشان کرد: بعضی دوست دارند ما انصراف دهیم، اما ما در صحنه هستیم و پای کار خواهیم ماند.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون رابطه‌اش با جبهه مردمی نیروهای انقلاب با تأکید بر اینکه ما با جمنا رقیب نیستیم و مناسبات‌مان در یک راستا است، گفت: با نامزدهای جمنا در هدف مشترک‌ایم و چیزی که حجت‌الاسلام رئیسی می‌گوید در راستای اهداف من است ولی ممکن است در روش‌ها و برنامه‌ها اختلاف نظر داشته باشیم.

میرسلیم تأکید کرد: تصمیم ما این است که با توجه به عملکرد ضعیف دولت یازدهم، آقای روحانی دیگر به کرسی قدرت ننشیند، چون ادامه وضع موجود به بحران خواهد انجامید و ما برای اینکه به بحران نرسیم، شیوه‌ای را در جلسات مختلف اتخاذ خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی