English

وزیر کشور در نشست خبری

پروژه پدیده شاندیز به صاحبان اصلی آن تحویل داده شد/شائبه خرید و فروش رای در سایت کارانه قالیباف

رحمانی فضلی در مورد قاچاق کالا گفت: قطعی شده بود که سالانه 25 میلیارد دلار قاچاق در کشور صورت می گرفت که دولت پیگیر مبارزه با آن شد که نتیجه آن کاهش این رقم به 12 میلیارد دلار بود. یعنی قاچاق کالا به نصف رسید.

پروژه پدیده شاندیز به صاحبان اصلی آن تحویل داده شد/شائبه خرید و فروش رای در سایت کارانه قالیباف

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، رحمانی فضلی در خصوص کمیسیون تبلیغات گفت: شش جلسه با مسوولیت من این کمیسیون تاکنون برگزار شده و تلاش شده هم مساوات و هم رعایت قانون درنظر گرفته شود. در پی شکایات برخی نامزدها مساله زمان لحالظ شد و در مورد توهین ها بررسی ها در حال انجام است. 

وزیر کشور در باره پدیده شاندیز خاطر نشان کرد: از ابتدای کار این نهاد برخلاف قانون بود که با جدیت دولت مسوولیت پیگیری آن به وزارت کشور گذاشته شد و توانستیم هفته قبل پروژه تحویل صاحبان اصلی شود و تقریبا مشکل مرتفع شد. بدهی ها و تملکهای غیرقانونی تعیین تکلیف گردید. 

رحمانی فضلی در مورد قاچاق کالا تصریح کرد: قطعی شده بود که سالانه 25 میلیارد دلار قاچاق در کشور صورت می گرفت که دولت پیگیر مبارزه با آن شد که نتیجه آن کاهش این رقم به 12 میلیارد دلار بود. یعنی قاچاق کالا به نصف رسید. 

وی در خصوص پیگیری های ایران در حادثه میرجاوه و شهادت مرزبانان کشورمان خاطر نشان کرد: این مساله در کمیسیون مشترک با پاکستان مطرح شد و قبول کردند که نیروها از کشور پاکستان وارد ایران شدند. وزرات خارجه هم پیگیری جدی داشت و سفر ظریف به اسلام آباد در این راستا صورت گرفت. مجموع بحث ها این شد که پاکستان وظیفه حراست مرزهایش را بپذیرد و قول دادند آرایش نیروهایشان را در مرز تغییر دهند و ارتباط لحظه ای در این موارد با تهران داشته باشند. اسلام همچنین قول دستگیری و استرداد تروریست ها را داد. زمانی درگیری های ما با تروریست های مرزهای شرقی در داخل بود و امروز در لب مرزها صورت می گیرد که نتیجه تقویت تدابیر امنیتی است. 

وزیر کشور در مورد ارزیابی مناظرات انتخاباتی گفت: آنچه به کمیسیون تبلیعات انتخاباتی برمی گردد مربوط به شکل آن بود و نگرانی در مورد چیزی وجود نداشت. برآورد ما هم حفظ نظم و امنیت ادامه باید. 

رحمانی فضلی در مورد متهم کردن یکی از وزرای دولت توسط یکی از نامزدهای انتخاباتی گفت: توصیه ما این است که در بیان نظرات نباید حقوق دیگران ضایع شود. نامزدهای دیگر جواب این اتهام را دادند و کمیسیون انتخاباتی نیز شکایت دانش آشتیانی را بررسی می کنند

وی در خصوص راه اندازی سایت کارانه قالیباف گفت: این کار غیرقانونی است و شائبه خرید و فروش رای در آن وجود دارد و در صورت تایید غیر قانونی بودن آن با آن برخورد می شود.

وزیر کشور در مورد تخلفات انتخاباتی رسانه هایی ک از بیت المال استفاده می کنند گفت: علی رعم تذکرات برخی رسانه ها همچنان تخلف تبلیغاتی می کنند و تا کنون 67 مورد تخلف از خبرگزاری ها و روزنامه ها گزارش شده است و این موضوع در حال بررسی است. 

وی در خصوص وعدهای غیر عملی که برخی نامزدها می دهند و یا ادعاهایی که در مورد دوران مدیریت خود دارند که بعضا واقعیت ندارد به خبرنگار موج گفت:صلاح  است ک نامزدهای انتخاباتی رفتار به صدق داشته باشند و اگر درون خودمان ب چیزی اعتقاد داریم بیان کنینم و به شعور مردم توجه شود و اگر نادیده گرفتن موردی از اقدامات صورت گرفته دولت باشد در صورت شکایت در  کمیسیون تبلیعات بررسی می شود و البته برخی مسایل نیز باید در مجامع قصایی مورد توجه قرار گیرد. 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه