English

میر سلیم:

مهم ترین نیاز جامعه امروز، اشتغال مولد و تولید ملی است

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: در شرایطی که باید نگاه ها به داخل کشور و توان داخلی باشد، مهم ترین نیاز جامعه امروز،اشتغال مولد و تولید ملی است.

مهم ترین نیاز جامعه امروز، اشتغال مولد و تولید ملی است

به گزارش خبرگزاری موج، سید مصطفی میرسلیم دوشنبه شب در جمع نمازگزاران مسجد حضرت ابوالفضل(ع) در قم  افزود: من در این راه شعار خود را احقاق حق نامیده ام حقی که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) است و از غربی ها و نگاه بیگانگان گرفته نشده است و  باید همه ما راهی را برویم که خشنودی خدا در آن نهفته است چنین راهی، راه حق و حقانیت است.

وی بیان کرد: بدون توجه به احقاق حق ملت، پیشرفت امکان پذیر نیست ما امیدواریم در سایه احقاق حق بتوانیم فقر و تبعیض را از میان برداریم.

میرسلیمم  اظهار کرد: متاسفانه بعد از گذشت 38 سال از انقلاب اسلامی شاهد تبعیض و فقر هستیم تا کی باید فرصت ها بسوزد دیگر جای تحمل این شرایط وجود ندارد و باید دولت به دنبال راهکاری برای رفع این مشکلات باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری یادآور شد: همه دولت ها برای اعتلای نظام آمده اند اما کمی ها و کاستی هایی وجود داشته است که نتوانسته ایم مشکلات کشور را حل کنیم.

وی با بیان اینکه باید قدردان ملت شریف ایران باشیم که در همه صحنه ها حضور داشته اند، گفت: مهم ترین افتخار باید خدمت به این مردم باشد؛ اگر از طرفی شاهد محرومیت ها باشیم و ازسوی دیگر ریخت و پاش های زیادی را ببینیم این به معنای تبعیض در جامعه است و  معنایی ندارد که در نظام اسلامی شاهد تبعیض میان افراد جامعه باشیم ایرانیان هر یک افرادی شریف هستند و باید در شرایط خوبی زندگی کنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ادامه داد:  وقتی در زندگی رهبرمعظم انقلاب می نگریم متوجه می شویم که به هیچ عنوان جلوه ای از تجملات در زندگی شان وجود ندارد فردی که سخنانش دنیا را می لرزاند بی هیچ تجملاتی زندگی می کنند.

میرسلیم عنوان کرد:امام خمینی(ره) مهم ترین رکن را در تحقق انقلاب اسلامی عدالت می دانست در حالی که می بینیم در جامعه اسلامی ما بیش از 10 میلیون نفر حاشیه نشین زندگی می کنند، این افراد حاشیه نشین که گرفتار مشکلات اقتصادی و بیکاری هستند یک زمانی به عنوان تولید کننده در روستاها زندگی می کردند اما امروز توان تولید را از دست داده و حاشیه نشین هستند.

وی بیان کرد: هر دولتی که می آید باید در خدمت مردم باشد و این چنین دولتی را اگر مردم انتخاب کنند گرفتاری ها زود حل می شود و دیگر نیازی به دیگران نداریم و اعتقاد دارم دولتی که روی کار می آید باید چشم اش به داخل کشور باشد.

وی ادامه داد:اگر مردم به دولت اعتماد کردند قطعا مشکلات حل می شود اما اگر مایوس شوند دولت نمی تواند به وظایف خود عمل  کند.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد:دولتی که روی کار می آید نباید فخر فروشی کند و فقیران را از یاد ببرد باید در فکر محرومیت زدایی باشد دولت باید با مردم صادق باشد و حقیقت را بگوید و از ملت برای حل مشکلات مدد بگیرد.

وی تاکید کرد: ما باید همچون شهیدان بهشتی و رجایی و مطهری در فکر خدمت باشیم و با صداقت با مردم رفتار کنیم باید با شایسته سالاری، آگاهی و دانش در جهت خدمت، اشتغال مولد و تولید ملی گام برداریم.

وی گفت: برای مبارزه با فساد باید از ظرفیت های مردمی استفاده کرد و کار را به دست مردم سپرد همچنین یکی از ظرفیت های مهم در اداره کشور،سرمایه های اجتماعی است.

کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد:من در دولت خود بیشترین توجه را به معلمان خواهم داد چرا که در تربیت فرزندان این مرز و بوم سهیم می باشند و باید برای معیشت آن ها تلاش کرد.

میرسلیم خاطرنشان کرد: در اقتصاد نباید به فروش نفت تکیه کرد مهم ترین تکیه گاه این ملت و جوانان هستند ما همه تلاش خود را برای رفع مشکلات اقتصادی اقشار جامعه به خصوص مسکن خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: برخی از افراد با زمین خواری و فسادهای مالی به ثروت های هنگفت رسیده اند و در این میان تنها قشر ضعیف آسیب می بیند که در این خصوص باید با قوانین مانع از فسادهای مالی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه