English

شورای تبیین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور:

کاندیداها منابع مالی ستادهای انتخاباتی خود را اعلام کنند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور خواستار شفافیت کاندیداها در اعلام منابع مالی ستادهای انتخاباتی خود شدند.

کاندیداها منابع مالی ستادهای انتخاباتی خود را اعلام کنند

به گزارش خبرگزاری موج، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور طی نامه‌هایی جداگانه‌ای به هر 6 کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری خواستار عملی شدن بند 4 سیاست‌های کلی انتخابات شد.

در بخشی از این نامه آمده است: همانطور که مستحضر هستید مطالبه‌گری در حوزه شفافیت همواره یکی از دغدغه‌های پررنگ جنبش دانشجویان انقلابی بوده است و دانشجویان بسیجی استقرار فرهنگ شفافیت آفرینی در تمامی نهادها و ارگانها و در کلیه سطوح نظام علی الخصوص سطوحی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط هستند را ضامن سعادت کشور و افزایش اعتماد عمومی می‌داند.

این نامه می‌افزاید: به همین جهت و در راستای بند 4 سیاست‌های کلی انتخابات که مهرماه سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد از جنابعالی انتظار می‌رود در تعیین حدود و نوع هزینه‌ها، منابع مجاز و غیرمجاز انتخاباتی ستاد خود، شفاف‌سازی منابع مالی و هزینه‌های انتخاباتی جنابتان و همچنین اعلام آن به مراجع ذی‌صلاح جهت نظارت دقیق و برخورد با تخلفات احتمالی اهتمام داشته و گزارش این اقدام را در اسرع وقت به سمع و نظر ملت ایران برسانید.

در پایان این نامه با اشاره به اینکه جنبش دانشجویی خود را موظف به پیگیری و ارائه گزارش به مردم می‌داند، آمده است: در انتخابات‌های گذشته شائبه کمک‌های مالی از سوی برخی مفسدین و متخلفین اقتصادی که برخی دوره محکومیت خود را طی کرده‌اند و یا هم‌اکنون در زندان هستند خاطر ملت را آزرده کرد و باعث افزایش بی‌اعتمادی عمومی شده که صدالبته اگر این دست وقایع حقیقت داشته باشد به جز وامدار کردن سیاسیون به متخلفین ثمر دیگری نخواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی