English

احمدی‌نژاد:

برای حمایت از بقایی ثبت‌نام کرده‌ام

رئیس جمهور سابق با بیان اینکه بقایی در انتخابات رقیب ندارد، گفت: فقط برای حمایت از بقایی ثبت نام کرده ام.

برای حمایت از بقایی ثبت‌نام کرده‌ام

به گزارش خبرنگار مستقر در وزارت کشور خبرگزاری موج ، محمود احمدی نژاد پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات کشور، اظهار داشت: امروز جامعه بستری به سمت آرمانهای بزرگی است که مدت ها به دنبال آن بوده و در این را سختی ها بسیاری را تحمل کرده است.

وی افزود: ملت ایران، ملتی بزرگ و تاریخ ساز و همواره به دنبال آزادی عدالت و استقلال بوده و تلاش کرده است.

رئیس جمهور سابق ادامه داد: اگر نظام سیاسی از درون ملت سر برآورد باید در خدمت ملت باشد و امکانات و توانمندی ها ملت ایران هم اجازه شکوفایی را به ملت ایران می دهد؛ ملت ایران در راه رسالت خود کوتاهی نکرده و با تقدیم صدها شهید پیشگام بوده است.

احمدی نژاد گفت: من برای همه شناخته شده هستم؛ من و آقای بقایی و مشایی تمام زندگیمان بارها توسط دستگاهای امنیتی شخم زده شده، افتخار می کنم که خدمتگزار ملت ایران بودم.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری سفارش کردند که در انتخابات شرکت نکن من هم پذیرفتم، اما این یک توصیه بود، اما فشار و خواست اقشار مختلف بر من برای شرکت است؛ من بر تعهد اخلاقی خود هستم و تنها برای حمایت از آقای بقایی آمده ام.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام مدعی شد: آقای بقایی ویژگی های خاصی دارد که ۹ ماه بازداشت شد و بر همگان معلوم شد که او فردی پاک است و دیدیم که همه کسانی که به آقای بقایی تهمت زدند با زدن نامه عذرخواهی کردند.

احمدی نژاد اظهار داشت: من با تمام توان در خدمت آقای بقایی به عنوان خدمتگزار مردم هستم؛ زندگی من و آقای بقایی و مشایی فدای مردم. حضور من هم فقط برای حمایت از آقای بقایی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر به فرض محال بقایی تایید صلاحیت نشود چه می کنید، گفت: چرا نباید تایید شود؟ فرض محال دیگر چیست؟

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه اگر صلاحیت بقایی رد و صلاحیت شما تایید شد، آیا در صحنه می مانید گفت: عجله نکنید!

احمدی نژاد درباره اینکه رقیب بقایی در انتخابات کیست، اظهار داشت: بقایی رقیب ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی