English

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن مطرح کرد

همسویی با محور آمریکایی - صهیونیستی خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن ، در محل نمایندگی کشورمان در امان با «نایف حواتمه» دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین دیدار و رایزنی کرد.

همسویی با محور آمریکایی - صهیونیستی خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است

به گزارش خبرگزاری موج، مجتبی فردوسی‌پور در این دیدار ضمن تشریح مواضع کشورمان در تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و به ویژه مسئله فلسطین، بر دفاع از قضیه فلسطین و حمایت از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد.

فردوسی‌پور هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان و حقوق حقه ملت فلسطین برشمرد و تنها راه آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین را پایدار در جبهه مقاومت همه جانبه اسلامی ارزیابی کرد.

 در این دیدار  «نایف حواتمه »نیز با تقدیر از تلاش‌ها و مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از مقاومت ملت فلسطین توسط مجلس شورای اسلامی را رویکرد مناسب در عطف توجه به قضیه فلسطین و قدس شریف دانست و از بانیان برگزاری موفقیت‌آمیز آن تقدیر و تشکر کرد.

وی همسویی با محور آمریکایی- صهیونیستی را خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین برشمرد و اعلام کرد: برای رهایی فلسطین از قید اشغال، تلاشهای جبهه دموکراتیک با تمام قوا به ویژه از طریق نهادهای حقوقی بین‌المللی تداوم خواهد یافت.

 طرفین در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت وحدت صف فلسطینی هرگونه اقدامی در خصوص مسئله فلسطین را خارج از اراده و خواست به حق ملت مظلوم فلسطین، ظلم و خیانت به آنان و مسلمین جهان دانستند.

در این دیدار، ابو اکرم نماینده جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین در اردن نیز حضور داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی