English

با صدور نامه‌ای صورت گرفت

دعوت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات

۶۰ دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

دعوت اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری موج، 60 دفتر اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با صدور نامه‌ای از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری دعوت کردند.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای آیت‌الله رئیسی

سلام علیکم

اکنون شرایط زمانه به گونه‌ای‌ است که در سطح مدیریت کشورمان حضور نیروهای مومن، انقلابی و متعهد بیش از پیش احساس می‌شود چرا که در برهه کنونی نباید مسئله معیشت و اشتغال مردم درگیر بازی‌های سیاسی گردد آن هم در بین بازی کسانی که چشم خود بر جوانان داخل و شعار ما می‌توانیم بسته‌اند و دغدغه‌ای جز کدخدا و امثال آن ندارند.

به همین دلیل حضور نیروهای مومن، معتقد و متعهد در عرصه‌های مدیریت کلان کشور بیش از پیش احساس می‌شود تا به جای کدخدا، خدا را محور قرار داده و به درد مظلومان و محرومان برسد.

دفاتر بزرگ‌ترین تشکل دانشجویی کشور با درک شرایط حساس منطقه و حمله سیاسی و اقتصادی دشمنان کشور عزیزمان فهمیده‌اند که پافشاری بر اصول و آرمان‌ها، اقتدار ایران اسلامی را رقم خواهد زد و در این برهه حساس و خطیر، انقلاب اسلامی بیش از پیش نیازمند حضور فعال و انقلابی است که تحت هدایت‌ها و زعامت ولی امر مسلمین آیت‌الله خامنه‌ای جهت پیمودن مسیر دستیابی ونیل به اهداف متعالی انقلاب اسلامی باشد.

عزتمندی ملت شریف ایران در گرو تفکر و فعالیت انقلابی است، لذا این تشکل دانشجویی انقلابی از حضرتعالی به عنوان فردی مومن و انقلابی دعوت به‌ عمل می‌آورد تا با حضورتان در عرصه انتخابات دولت دوازدهم گام‌های مستحکمی در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی برداشته شود.

امید که با عنایات خداوند متعال نیروهای انقلابی همیشه موفق بوده و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) آن را به هدف نهایی خود که ظهور حضرت ولیعصر(عج) می‌باشد سوق دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه