English

لاریجانی در دیدار با رئیس مجلس اردن؛

بهم ریختگی منطقه‌ای به نفع اسرائیل است/ رئیس مجلس اردن: امروز نیازمند تشریک مساعی کشورهای منطقه در حل بحران‌ها هستیم

رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: مساله انتفاضه خیلی مهم است، آن هم در شرایطی که اسرائیلی‌ها علنا گفته‌اند از تروریسم حمایت می‌کنند.

بهم ریختگی منطقه‌ای به نفع اسرائیل است/ رئیس مجلس اردن: امروز نیازمند تشریک مساعی کشورهای منطقه در حل بحران‌ها هستیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی امروز (چهارشنبه، 4 اسفندماه) در حاشیه برگزاری ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه مردم فلسطین در دیدار با سید عاطف الطراوه رئیس مجلس اردن گفت: ما در عراق کمک کردیم که تروریست‌ها به عقب رانده شوند و امیدواریم که همه کشورها در این راه گام برداشته و جلوی گسترش و نفوذ تروریست ها را بگیرند.

وی، خاطرنشان کرد: برخی از کشورها به دنبال ایجاد ایران هراسی در منطقه هستند و این مسئله راحتی به برخی از کشورهای خلیج فارس تزریق کرده اند در حالی که جمهوری اسلامی ایران در سال‌های متمادی ثابت کرده است که حامی آنان بوده و هیچگاه با دشمنان آنان همدست نشده است.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: ما به دنبال آرامش و امنیت در منطقه هستیم و امیدواریم که سایر کشورهای منطقه هم با چشمانی باز به مسائل بنگرند و تحت تأثیر کشورهایی که اهدافشان برای همگان روشن است، نباشند.

در ادامه این دیدار رئیس مجلس اردن گفت: از برگزاری خوب کنفرانس تشکر می کنم، این کنفرانس فرصتی بود تا ما دوباره اعلام کنیم که در کنار جبهه حق و فلسطین ایستاده ایم.

وی افزود: علی‌رغم شرایطی که کشور اردن با آن درگیر است اما مسأله فلسطین برای ما اولویت دارد و این پیامی بوده که از طرف خاندان هاشمی نسل به نسل منتقل شده است.

سید عاطف الطراوه، اظهار داشت: پیامدها و مسایلی که امروزه در منطقه شاهد آن هستیم، نتیجه تلاش‌هایی است که رژیم اشغالگر قدس در جهت بحران‌آفرینی داشته است.

وی تصریح کرد: امروز نیازمند تشریک مساعی کشورهای منطقه و همسایه در رویارویی با این بحران‌ها هستیم.

رئیس مجلس اردن تاکید کرد: بین کشورهای اسلامی دو وجه اشتراک وجود دارد، یکی دفاع از اسلام و دیگری مقابله با دشمن واحد خود.

وی ضمن تشکر از نقش مثبت ایران در منطقه گفت: شما نقش مهمی در عراق داشته‌اید و امید است که بتوانید در سوریه هم موفق شوید و ما به عنوان مسئولین پارلمان می‌توانیم در این زمینه‌ها همکاری نزدیکی با یکدیگر داشته باشیم.

رئیس مجلس اردن در ادامه، گفت: من حامل پیام از سوی پادشاه کشورم برای ایجاد تشریک مساعی در حل مسائل مختلف در منطقه هستم و امیدوارم که در جنگ علیه تروریسم بتوانیم از اسلام و مسلمانان و تهمت‌هایی که بدان‌ها زده می‌شود، حمایت کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه