English

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم ۱۱ در جمع خبرنگاران:

هر تهدیدی نسبت به نظام وجود داشته باشد، در مقابل آن می‌ایستیم

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 با بیان اینکه پیام این رزمایش «آمادگی نیروهای مسلح» است، گفت: هر تهدیدی نسبت به نظام وجود داشته باشد، در مقابل آن می‌ایستیم.

هر تهدیدی نسبت به نظام وجود داشته باشد، در مقابل آن می‌ایستیم

به گزارش خبرگزاری موج، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 در جمع خبرنگاران و در خصوص برنامه‌های روز سوم رزمایش اظهار داشت: امروز، روز سوم رزمایش و روز پایانی است. واحدهای مختلف نیروی زمینی سپاه، قرارگاه ثامن‌الائمه، لشگر 5 نصر، یگان ویژه صابرین و یگان پهپاد، هوانیروز و جنگال، امروز کار خود را ادامه می‌دهند.

وی ادامه داد: یگان ویژه صابرین عملیات خود را علیه یورش و تجمع نیروهای دشمن آغاز کردند و حجم شلیک واحدهای توپخانه بسیار زیاد است.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 با تأکید بر اینکه توپخانه 61 محرم نیروی زمینی سپاه پاسداران، حجم انبوهی از آتش را علیه دشمن فرضی به کار می‌برد، گفت: اصل بر این است که دشمنی که قصد تهاجم به مرز را داشته، با مقاومت شدید مواجه شده و شکست خورده و در حال فرار است.

پورجمشیدیان در ادامه گفت: رزمایش دو وضعیت دفاعی و امنیتی دارد؛ در بحث دفاعی، عملیات راکت‌اندازهای پیشرفته نیروی زمینی سپاه و توپخانه در مناطق مرکزی انجام شد و وضعیت امنیتی در شمال شرق کشور در حال انجام است.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را تمرین واقعی آموزش‌ها در طول سال عنوان کرد و گفت: هدف نهایی، آمادگی کامل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 با اشاره به عملیات‌های یگان ویژه صابرین تصریح کرد: یگان ویژه صابرین برای عملیات ویژه طراحی و آموزش دیده‌اند؛ عملیات‌های مثل هلی‌برن و عملیات علیه مواضع سخت دشمن. این نیروها آمادگی دارند در هر نقطه با کمترین نیرو و تجهیزات، حداکثر ضربه را علیه دشمن وارد کنند.

وی در خصوص پیام این رزمایش برای تهدیداتی که ترامپ در نشست خبری مشترک با نتانیاهو علیه ایران داشت، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند دشمنان ما از هر نقاطی که قصد تعدی به نظام جمهوری اسلامی را داشته باشند؛ پیام این رزمایش، «آمادگی» است.

پورجمشیدیان گفت: در هر شرایطی که هر تهدیدی نسبت به نظام اسلامی وجود داشته باشد، علیه رژیم صهیونیستی که در این اَعداد قرار نمی‌گیرد، نیروهای مسلح ما به ویژه سپاه آمادگی دارند در مقابل آن بایستند.

سخنگوی رزمایش پیامبر اعظم (ص) 11 افزود: راکت‌های هوشمند خودمان را در این رزمایش امتحان و تمرین کردیم و راکت‌های بالای 100 کیلومتر و زیر 100 کیلومتر در اختیار نیروی زمینی سپاه قرار گرفت. سامانه‌های «دوش پرتاب میثاق ۲» نیز مورد آزایش قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تاکتیک‌های جدیدی توسط نیروهای رزمنده ما در این رزمایش به کار گرفته شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه