English

نمایش میلیاردی در بهارستان

استیضاح آخوندی در زمان مناسبی انجام نشد

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: با توجه به روزهای پایانی سال و اهمیت مساله حمل و نقل، این استیضاح در زمان مناسبی انجام نشد و اگر مشکلی بود باید کتبی به وزیر اطلاع رسانی می کردند.

استیضاح آخوندی در زمان مناسبی انجام نشد

احمد انارکی محمدی، در مورد بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس به خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج گفت: نتیجه استیضاح از قبل قابل پیش بینی بود. نحوه سوال ها و برنامه استیضاح کنندگان نشان می داد این جلسه بی نتیجه خواهد ماند.

وی افزود: بهتر آن بود که مسائل مورد پرسش در کمیسیون عمران حل و فصل می شد. زیرا بیشتر ایرادات مربوط به اتفاقاتی بود که در گذشته رخ داده بودند و در صورت لزوم این مسائل باید در دستگاه هایی مانند دادگستری کل کشور و دیوان محاسبات بررسی می شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی با اشاره به هزینه های مادی و معنوی جلسه اسیتضاح آخوندی خاطر نشان کرد: اگرچه حق نمایندگان است که مقامات مورد سوال قرار دهند اما بهتر بود به شکل دیگری این سوال ها و با هزینه کمتری پرسیده می شد. زیرا علاوه بر وقت مجلس، اعضای هیات دولت نیز یک روز کاری خود را صرف این امر کردند. از طرفی با توجه به روزهای پایانی سال و اهمیت مساله حمل و نقل، این استیضاح در زمان مناسبی انجام نشد و اگر مشکلی بود باید کتبی به وزیر اطلاع رسانی می کردند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه