English

مخالف استیضاح وزیر راه و شهرسازی

به استیضاح رای ندهید/ عذرخواهی وزیر را قدر بدانید

غلامرضا تاجگردون با بیان اینکه عذرخواهی نمایندگان را قدر بدانید از نمایندگان خواست تا به استیضاح وزیر راه و شهرسازی رای ندهند.

به استیضاح رای ندهید/ عذرخواهی وزیر را قدر بدانید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری موج، غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گجساران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی طرح استیضاح وزیر راه و شهرسازی در صحن علنی امروز مجلس به عنوان مخالف استیضاح، افزود: اینکه وزیر راه  وشهرسازی از شما پوزش طلبید و معاون وزیر استعفا کرد را باید قدر دانست چون کسانی بودند که مقر بودند اما هیچگاه عذرخواهی نکردند.

وی با تاکید بر بررسی عملکرد وزارت راه در قلمرو خود، اظهار کرد: باید از حیث عملکرد نقاط قوت و ضعف را در کنار هم قرار داده و سپس به وزارتخانه مدنظر نمره دهیم و اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم شاید نباید نمره منفی به وزیر راه بدهیم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودمان را هم باید در حادثه قطار سمنان مقر بدانیم، گفت: نمابندگان در بودجه سال 96 نتوانستند یک میلیارد دلار موبه مجلس را در بحث ریلی اختصاص دهند ، پس خودمان را هم مقصر می دانیم.

تاجگردون به سوالات خود از وزیر راه اشاره کرد و ادامه داد: به وزیر گفتم آیا صحت دارد فرزند شما با فرزند فلان معاون در فلان معامله شریک است و معاون شما در فلان قرارداد فلان کار را کرد که او در پاسخ از من خواست خودم آن را بررسی کنم.

نماینده مردم گجساران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر روزی به این تشخیص رسیدم چه این وزیر و چه بقیه وزرا امکان فساد مالی و عمدی در آنان وجود دارد که موجب نگرانی مجلس و ملت می شود، امروز به عنوان مخالف استیضاح اینجا حاضر نمی شدم.

وی موضوع سوم را مسائل سیاسی و باندی عنوان کرد و افزود: یکی بگوید کدام معاون وزیر راه عملکرد و کارکرد سیاسی دارد که در این لحظه قاضی پور نماینده ارومیه با صدای بلند فریاد زد «همه».

تاجگردون با بیان اینکه سالانه 20 تا 25 هزار نفر از عزیزانمان در جاده های ایران جان خود را از دست می دهند و شاید من و امثال من هم یکی از این قربانیان باشیم، اظهار کرد: آیا مقصر این جان باختن وزارت راه و شهرسازی است؟

وی اضافه کرد: اگر سهم وزیر به استیضاح است همه او را استیضاح می کنیم اما درغیر اینصورت باید بپذیریم آنچه به مصلحت جامعه و نظام است عمل کنیم .

نماینده مردم گچساران در مجلس تصریح کرد:  از آن دسته از نمایندگان نیستم که بگویم پایان عمر دولت است و وقت استیضاح نیست و معتقدم اگر وزیری باید استیضاح شود حتی یک ثانیه به عمر دولت باقی مانده باشد استیضاح باید صورت بگیرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نمایندگان خواست به استیضاح رای ندهند و اجازه دهند وزیر راه را در چرخه ای که راه افتاد به سر منزل مقصود برسانند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه