English

تکذیب خبر اقامت یک و نیم میلیونی نمایندگان در هتل‌ها

مدیر کل روابط عمومی مجلس شورای اسلامی خبر اقامت نمایندگان با هزینه‌ی هر شب یک و نیم میلیون تومان در هتل استقلال را تکذیب کرد.

تکذیب خبر اقامت یک و نیم میلیونی نمایندگان در هتل‌ها

به گزارش خبرگزاری موج،مهدی کیایی با حضور در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد که انعکاس زیادی داشت. این خبر مبنی بر اقامت نمایندگان در هتل‌های مجلل تهران با هزینه‌ی هر شب اقامت یک و نیم میلیون تومان است.

او ادامه داد: من در ابتدا اصل این موضوع را قویا تکذیب می‌کنم. زیرا هیچ یک از نمایندگان از ابتدای نمایندگی تاکنون در هتل استقلال یا هیچ یک از هتل‌های مشابه تهران اقامت نداشته‌اند.

به طور معمول معاونت اجرایی مجلس که معاون ستاد استقبال از نمایندگان و رئیس ستاد برگزاری افتتاحیه مجلس است از مدتها قبل تمهیداتی را برای اسکان نمایندگان تدارک دیده بود.

تعداد بسیاری از نمایندگان بعد از انتخابات و با هماهنگی که با آموزش و پرورش صورت گرفت در مهمانسرای فرهنگیان و آموزش و پرورش ساکن هستند و سایر نمایندگان هم در هتل‌های معمولی و متوسط تهران ساکن هستند که غالبا در نقاط مرکزی و پایین‌تر شهر تهران قرار گرفتند.

کیایی توضیح داد: هزینه این هتل‌ها حدود یک دهم مبلغی است که اعلام شده است. یعنی هزینه هر شب اقامت به ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و خبری که در رسانه‌ها اعلام شده از اساس صحت ندارد.

مدیر روابط عمومی مجلس از رسانه‌ها تشکر کرد که مسائل مربوط به افکار عمومی را با حساسیت دنبال می‌کنند و ادامه داد: ‌ می‌شد صحت و سقم این مساله را به راحتی پیگیری و از مسئولین مربوطه سوال کرد و یا حتی به هتل‌هایی که نام برده شد مراجعه کرد و خبر دقیق‌تر را به مردم داد.

کیایی خاطر نشان کرد: این خبر را حتی رادیو و تلویزیون هم پخش کرد؛ در صورتی که فاصله‌ی صدا و سیما تا هتل استقلال چند صد متر بیشتر نیست. به راحتی می‌شد از صحت و سقم آن اطلاع پیدا کرد.

او با اشاره به پیگیری رسانه‌ها در ماجرای حقوق‌های نجومی گفت: رسانه‌ها به حق مساله‌ی حقوق‌های میلیونی را پیگیری کردند، اما خبری که روز گذشته اعلام شد از اساس نادرست است و می‌تواند موجب تشویش اذهان عمومی شود.

او توضیح داد: معاونت اجرای مجلس تلاش کرده تا حداکثر دقت را داشت باشد و فکر نمی‌کنم با کمتر از این مقدار امکان اسکان نمایندگان وجود داشته باشد.

کیایی همچنین گفت که در آینده نیز موضوع اسکان نمایندگان به طور کلی حل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه