English

ارائه وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج از سوی تمامی بانک ها ضروری است

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با استقبال از ابلاغ دستور بانک مرکزی به نظام بانکی مبنی بر پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج گفت: مجلس از پرداخت وام ازدواج حمایت می کند.

ارائه وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج از سوی تمامی بانک ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری موج، رحیم زارع درخصوص ابلاغ دستور بانک مرکزی به نظام بانکی برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج گفت: در مدت اخیر با موافقت نمایندگان مجلس به منظور تسهیل در ازدواج جوانان، پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج تصویب شد که اقدام خوبی بود.

نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید درمجلس شورای اسلامی افزود: باید برای رفع مشکلات جوانان اقدامات عملی انجام داد، هرچند که وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج نیز پاسخگوی بخش عمده ی از نیاز مالی بسیاری از جوانان نمی باشد؛ اما در کنار تلاش برای اشتغال زایی و تامین مسکن می تواند بخشی از مشکلات جوانان کشور را حل کند.

این نماینده مردم درمجلس دهم افزود: ابلاغ دستور بانک مرکزی به نظام بانکی برای پرداخت وام ۱۰ میلیون تومانی ازدواج گام مثبتی است و تمامی بانک ها و موسسات مالی باید این مهم را اجرایی کنند.

لزوم تلاش همه جانبه برای رفع مشکلات کشور

زارع افزود: بخش قابل توجهی از جمعیت کشور را جوانان تشکیل می دهند که مسئولان باید مشکلات آنان را در عمل، حل کنند در موضوع ارائه وام ازداوج نیز باید شرایط ارائه وام آسان باشد و بانک ها در زمینه ضمانت سخت گیری نکنند.

عضوکمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس علاوه براینکه از پرداخت وام ازدواج حمایت می کند، آماده همکاری برای رفع مشکلات جوانان کشور را در سطح مطلوب دارد.

گفتنی است؛ بانک مرکزی براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی موظف است تمامی بانک ها و موسسات اعتباری کشور را ملزم کند تا به اندازه سهم خود از مجموع سپرده های قرض الحسنه پس انداز و جاری در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه مشارکت کرده و تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اولویت نخست پرداخت قرار دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه