English

عملکرد ناجا در کنترل مرزها و مقابله با تهاجم فرهنگی قابل تحسین است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزها و مقابله با تهاجم فرهنگی قابل تحسین است.

به گزارش خبرگزاری موج، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار فرمانده انتظامی استان قم افزود: نیروی انتظامی با تقدیم شهدا به نظام و انقلاب برغم ناامنی های منطقه به مقابله با دشمنان پرداخته و به مرزداری مفتخر است و در داخل نیز در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی تلاش آن قابل تحسین است.

وی ضمن ابراز رضایت از اقدام ها و عملکرد پلیس قم در حوزه امنیت اخلاقی، اظهار کرد: من از اهداف و اقدام های پلیس قم و شخص فرمانده انتظامی مطلع هستم.

وی هم چنین با اشاره به حساسیت قم به عنوان پایتخت مذهبی کشور و تهدیدات دشمنان، اظهار کرد: بحمدالله شرایط کشور در جبهه های مختلف خوب است، همان طور که در رسانه ها منتشر شد تهدیدات دشمن در ماه مبارک رمضان با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) خنثی شد و این از الطاف الهی بود.

امام جمعه موقت قم سپس به نا امنی برخی کشورهای منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان قسم خورده می خواهند جهان اسلام در نا امنی مطلق به سر ببرد بنابراین سلاح و امکانات برای دست پروده های خودشان در منطقه می فرستند. این دست پرورده ها با حمایت اربابانشان در منطقه تاخت و تاز می کنند البته شکست پشت شکست نصیب شان شده و نمونه آن در سوریه است که شکست های زیادی خورده اند.

وی گفت: نمایش زشتی که رئیس اطلاعات عربستان در میان منافقین در فرانسه داشت نشان می دهد اینها ورشکسته شده و جنازه یک مرده را حمل می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه