English

امام‌جمعه موقت بندرعباس؛

اجازه تحقیر را به آمریکا نخواهیم داد

امام‌جمعه موقت بندرعباس گفت: آمریکایی‌ها بدانند که ملت ایران اجازه تحقیر را به آنان نخواهد داد و اگر بخواهند از این روش برای تعدی به ملت ایران و مرزهای کشورمان استفاده کنند، ملت ایران خواب را از چشمان آنان در کاخ سفید خواهد گرفت.

اجازه تحقیر را به آمریکا نخواهیم داد

به گزارش خبرگزاری موج، امام‌جمعه موقت بندرعباس گفت: اگر بخواهد برجام را دست‌مایه تعدی به ملت ایران و مرزهای کشور قرار دهد، خواب را از چشمان آنان در کاخ سفید خواهیم گرفت.

 حجت‌الاسلام محمدحسن فروزان‌نژاد ظهر امروز در جمع نمازگزاران بندرعباسی اظهار کرد: آمریکایی‌ها چند ماهی است که به دنبال خروج از برجام و بیان اظهاراتی گستاخانه علیه ملت ایران هستند و تکرار موضوع خروج از برجام به دنبال تحقیر ملت ایران‌اند اما بدانند که ملت ایران اجازه تحقیر را به آنان نخواهد داد و اگر بخواهند از این روش برای تعدی به ملت ایران و مرزهای کشورمان استفاده کنند، ملت ایران خواب را از چشمان آنان در کاخ سفید خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برجام یک سند بین‌المللی است و هدف آمریکا از تحرکات و حرف‌های جدید، محدود کردن ملت ایران است، اضافه کرد: حرف‌هایی که سردمداران آمریکا درباره برجام می‌زنند از سوی مردم آمریکا نیز قابل‌پذیرش نیست و حکومت خود را سرزنش می‌کنند.

امام‌جمعه موقت بندرعباس با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها باید بدانند که خالقان حماسه بزرگ 16 مهر 66 و خالقان حماسه‌های بزرگ دفاع مقدس همچنان در این کشور زنده‌اند و راهشان پر راهرو است، افزود: ملتی که برای او شهادت افتخار بشمار می‌رود، هرگز سر تعظیم و تسلیم در برابر دشمنان خم نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد بندرعباس با بیان اینکه استعمارگران هیچ‌گاه دست از خوی شیطانی خود علیه ملت‌ها بر نخواهند داشت، اضافه کرد: تاریخ ملت ایران مملو از قهرمانان و دلیرمردانی است که برای استقلال و عزت این کشور همیشه استوارانه ایستادند و اجازه ندادند که دشمنان بر این آب‌وخاک نگاه سوئی داشته باشند و این روحیه همچنان در ملت ایران جریان دارد.

وی دشمن‌شناسی را یکی از ضرورت‌های جامعه اسلامی و مردم دانست و با اشاره به اینکه شیطان و نفس اماره دشمن بزرگی است که ممکن است در پوشش‌های مختلف، حتی اعمال نیک و عبادت انسان را بی‌نتیجه کند، خاطرنشان کرد: شایعه‌پردازی یکی دیگر از کارهای دشمنان برای ایجاد بدبینی و تفرقه در جامعه بوده مردم نباید این شایعه‌ها را باور کنند بلکه باید از ترویج آن‌ها خودداری کنند.

خطیب جمعه بندرعباس ضمن گرامیداشت هفته ناجا، عنوان کرد: در سایه امنیت موجود در کشور شاهد برگزاری منسجم و باشکوه برنامه‌های عزاداری حسینی در سراسر هرمزگان و سراسر ایران اسلامی بودیم و امیدارم که خداوند متعال نذورات و عزاداری‌های این روزها را بپذیرد و توشه آخرت ما قرار دهد.

خطیب جمعه بندرعباس همچنین به در پیش بودن روز جهانی کودک اشاره کرد و افزود: آموزش‌وپرورش به‌خصوص از سنین ابتدایی در کودکان اهمیت فراوانی دارد و بسیار مهم است که موضوعات و مسائلی را به فرزندان خودمان بیاموزیم که در آینده از یاران انقلاب اسلامی باشند و برای عزت و پیشرفت کشور یک امتیاز بشمار روند.

حجت‌الاسلام فروزان‌نژاد با تأکید بر اینکه برپاداشتن نماز در هر شرایطی یک اولویت برای مسلمان واقعی است، ابراز کرد: با نگاهی دقیق به واقعه عاشورا می‌بینیم که امام حسین (ع) و یاران ایشان در اوج سختی و محاصره دشمنان و گرما و بی‌آبی و تشنگی، امربه‌معروف و اقامه نماز اول وقت را فراموش نکردند و آن را به‌عنوان یک فریضه الهی به‌جای آوردند و ما نیز باید با توجه به اهمیت این موضوع در اسلام، آن را به فرزندان خود نیز بیاموزیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه