English

مشاور استاندار کردستان:

تکیه بر ارزش‌های اسلام دلیل اقتدار و پایداری انقلاب ایران است

مشاور استاندار کردستان گفت: تکیه بر ارزش‌های اسلامی دلیل اقتدار و پایداری انقلاب ایران با وجود تمام توطئه های دشمنان است.

تکیه بر ارزش‌های اسلام دلیل اقتدار و پایداری انقلاب ایران است

به گزارش خبرگزاری موج، سیدعباس احمدی پیش از ظهر امروز در سخنرانی راهپیمایی امروز در کامیاران با بیان اینکه انقلاب جمهوری اسلامی ایران با رهبری امام و حضور مردم درسال 57 به پیروزی رسید، اظهار کرد: امام راحل در همان آغاز انقلاب فرمودند« پایه و محور نظام و انقلاب بر اساس جمهوری اسلامی است نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر» است.

به گفته وی، انسجام ملی با گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب در راهپیمایی امروز جمهوریت نظام را نشان می‌دهد و ثابت می‌کند که مردم ایران همچنان در صحنه هستند.

مشاور استاندار کردستان به امنیت پایدار و خلل ناپذیر در کشور به ویژه در کردستان اشاره کرد و گفت: امنیتی که امروز در ایران اسلامی وجود دارد در هیچ نقطه‌ای از خاور میانه دیده نمی‌شود که البته این امنیت پایدار حاصل ایثار و از خودگذشتگی شهدا است.

وی با بیان اینکه در نظام جمهوری اسلامی مردم حرف اول را می‌زنند و حق انتخاب دارند، خاطرنشان کرد: در منطقه خاورمیانه هیچ رئیس جمهور، نمایندگان مجلس و اعضای شورا با رای و نظر مردم انتخاب نمی‌شوند.

احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه اسلامیت محتوای اصلی نظام را نشان می‌دهد اظهار کرد: در این نظام عقیده آن چنان فراگیر است که از دولت گرفته تا نظام خانواده‌ها، چارچوب‌ها بر اساس عقیده به اسلام شکل گرفته است.

به گفته وی، اسلام محتوا و ایده انقلاب اسلامی را شکل داده و حرکت آن نیز بر اساس ارزش‌ها و دستورات این دین الهی است.

وی با بیان اینکه خودباوری از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: امروز تمام دنیا درک کرده‌اند که مردم ایران می‌توانند براساس مشی و خواسته خود و با اعتماد نفس بر اساس اندیشه اسلامی حاکمیت دینی را بر سرکار بیاورند.

به گفته مشاور استاندار کردستان، این حاکمیت دینی در دوران مدرن توانسته سی‌و‌هشت سال بر تمام توطئه‌های دشمنان پیروز و در این راه بهترین انسان‌ها خون خود را تقدیم کرده‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه