English

پژمان بازغی

عکسی متفاوت از پژمان بازغی در کنار با داریوش سلیمی / این صمیت پژمان بازغی با داریوش سلیمی غوغا کرد

عکسی متفاوت از پژمان بازغی در کنار با داریوش سلیمی را در ادامه مشاهده می کنید.

عکسی متفاوت از پژمان بازغی در کنار با داریوش سلیمی / این صمیت پژمان بازغی با داریوش سلیمی غوغا کرد

به گزارش شمانیوز: عکسی متفاوت از  پژمان بازغی در کنار با داریوش سلیمی را در ادامه مشاهده می کنید.  پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون می‌باشد. اصالت پژمان بازغی لاهیجانی است. پژمان بازغی با سریال مرد هزار چهره به شهرت رسید. در ادامه عکسی از پژمان بازغی مشاهده می کنید: 

سن پژمان بازغی و اصالت او

پژمان بازغی 19 مرداد سال 1353 در یک خانواده 5 نفره در تهران متولد شد. اصل و ریشه خانوادگی اش به شمال ایران و به شهر لاهیجان بر می گردد.

خانواده پژمان بازغی و زندگی شخصی اش

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد 4 سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال 1386 با یکدیگر ازدواج کردند. مستانه مهاجر متولد 15 اردیبهشت 1353 در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

نفس بازغی دختر پژمان بازغی

مستانه مهاجر و پژمان بازغی در سال 1387 صاحب دختری به نام نفس شدند.

شروع بازیگری پژمان بازغی

پژمان بازغی از سال 1372، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم "اعتراف" کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد. پس از اتمام تحصیلات، به تهران رفت و در سال 1380، تجربه‌ی بازیگری خود را در سریال "زیر آسمان شهر" به دست آورد.

پس از فیلم اعترافف پژمان بازغی به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت 2 سال همراه بازیگران خوب این مجموعه مثل مرحوم حسین پناهی و مرحوم فردوس کاویانی به ایفای نقش می پردازد.

بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال 80 برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکتر پژمان بازغی هم علاقه زیادی به بازیگری دارد و در 2 فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر