English

بازنشستگان / بازنشستگان کشوری / وام بازنشستگان کشوری

خبر داغ از بازنشستگان / اعلام مخالفت بازنشستگان تامین اجتماعی با تصمیم مسئولان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی، از حامیان برخی تصمیمات درباره بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

خبر داغ از بازنشستگان / اعلام مخالفت بازنشستگان تامین اجتماعی با تصمیم مسئولان

بازنشستگان تامین اجتماعی با تصمیم مسئولان درباره بیمه مخالفت کردند. بازنشستگان قشر زحمت کشی هستند که نیازمند به توجه کافی مسئولان هستند. طرح همسان سازی کمکی بود برای بازنشستگان تا زندگی راحت تری داشته باشند. رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی، از حامیان برخی تصمیمات درباره بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی به شدت انتقاد کرد.

اعلام مخالفت بازنشستگان تامین اجتماعی با تصمیم مسئولان

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام کرد:بازنشستگان تامین اجتماعی مخالف خرید خدمات درمانی هستند

محمد اسدی، گفت: متأسفانه برخی از دوستان که به واسطه داشتن مسئولیت‌های مختلف دستی بر آتش دارند، عامدانه یا از روی نا آگاهی وظایف و تعهدات مصرح و قانونی تأمین اجتماعی در حوزه درمان را نادیده می گیرند و اصرار دارند خرید خدمات درمانی رونق بگیرد.

وی با طرح این سوال که آیا این دوستان به ماده ٥٤ قانون تأمین اجتماعی اشراف دارند و مطلع هستند، اظهار داشت: آیا نظام سطح بندی درمان که اشاره به ایجاد یک درمانگاه به ازای هر ۲۰ هزار نفر بیمه شده دارد نصب العین این دوستان است و حتی به ظاهر هم آن را قبول دارند.

آیا غیر از این است که دریافت خدمات درمانی در مراکز ملکی سازمان تأمین اجتماعی از سطح رضایتمندی بیشتری برخوردار است. آیا تجربه تلخ واگذاری برخی از مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین اجتماعی به دولت، در ازای دریافت خدمات درمانی توسط بیمه شدگان بدون پرداخت فرانشیز که هیچ وقت اجرایی نشد را از یاد برده اید.

اسدی ادامه داد: متأسفانه در آن سناریو سرمایه بیمه شدگان و بازنشستگان در قالب واگذاری مراکز درمانی بر باد رفت و بسیاری فقط نظاره گر بودند دریغ و صد دریغ که دوباره دست‌های پنهان از آستین بیرون آمد تا با زیر سوال بردن درمان مستقیم و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی، سناریوی جدیدی را دنبال کنند.

رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی با خطاب قرار دادن این افراد، گفت: بهتر است به جای بحران آفرینی به وظیفه اصلی خود که همانا تأمین درمان رایگان برای همه بیمه شدگان است تمرکز کنید.

وی افزود: ما بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی در خصوص کمرنگ شدن درمان مستقیم و ایجاد زمینه‌های درمان صد درصد رایگان به هیچ عنوان کوتاه نیامده و با قاطعیت اعلام می‌کنیم آقایانی که طرفدار و حامی رویکرد خرید درمان هستند با نیات شخصی منافع، حق قشر عظیمی را نادیده می‌گیرند که به وقت مناسب افشاگری خواهیم کرد.

اسدی ادامه داد: متأسفانه بازنشستگان تأمین اجتماعی برای دریافت فاکتورهای هزینه شده خود در بخش‌های خصوصی بیش از ٤ ماه در صف انتظارند آیا پرداخت هزینه‌های سنگین درمان تحت عنوان فرانشیز از جیب بازنشستگان به اندازه کافی آزار دهنده نیست که در این شرایط اسف بار به فکر سوق دادن بیماران به سمت خرید خدمات درمانی هستند.

وی گفت: ما بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی به جد خواستار حفظ و تقویت مراکز درمانی ملکی و توسعه و ایجاد مراکز جدید بر اساس طرح سطح بندی ارائه درمان رایگان توسط سازمان هستیم و این مطالبه قانونی را تا تحقق کامل آن پیگیری خواهیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر