English

رضا عطاران / سریال دفتر یادداشت / تیزر روشن کردن سیگار

رضا عطاران با این عکس به دردسر افتاد + عکس

روشن کردن سیگار رضا عطاران توسط این زنان زیبا دردسرساز شد.

رضا عطاران با این عکس به دردسر افتاد + عکس

رضا عطاران بازیگر و کارگردان معروف سریال های طنز این روزها حسابی بر سر زبان ها افتاده است. رضا عطاران با سریال جدید به نام دفتر یادداشت سوژه رسانه ها شد و تیزر جنجالی اش کار این سریال را با مشکل مواجه کرد.

سعید مقیسه، رئیس ساترا در باره حواشی تیزر این فیلم به مهر گفته: «اخیراً در خصوص چند سریال شاهد بودیم تیزری پخش شد که محتوای آن متفاوت از محتوای سریال دارای مجوز ساترا بود. عده‌ای همان تیزر را مستمسک قرار می‌دهند که فلان اتفاق در شبکه خانگی افتاده است اما در سریال که نگاه می‌کنید اصلاً آن صحنه وجود ندارد.»

او احتمال داده که استفاده از این صحنه‌ها جزو موارد تبلیغاتی سریال باشد و گفته: «نمونه داشتیم که حتی صحنه‌ای منتشر شده اما عوامل می‌گویند ما منتشر نکرده‌ایم و کارگردان و عوامل تولید خودشان آن صحنه را کنار گذاشته‌اند. البته این ابهام وجود دارد که ممکن است انتشار چنین صحنه‌هایی یک کار تبلیغاتی باشد؟ ما نفی نمی‌کنیم اما این فرض را تأیید هم نمی‌کنیم و راجع به هر موضوع مستقلاً بررسی می‌کنیم».

او نهایتا تاکید کرده که وجود این موارد باعث کاهش حمایت ساترا از سریال می‌شود: «هرگونه تخلف محتوایی برای رسانه و سکوها باعث کاهش امتیاز آنها خواهد شد و در کاهش حمایت مادی و معنوی ساترا از رسانه‌های دارای مجوز تأثیرگذار خواهد بود.»

مقیسه درپایان درباره مجوز سریال «دفتر یادداشت» هم توضیح داده: «این سریال جزو مواردی بود که در طرح اولیه مشکلاتی داشت با تیم تولید جلسه برگزار شد و آنها حضور پیدا کردند، نکات اصلاحی به آنها گفته شد و بنا شد اصلاحات را اعمال کنند تا مجوز سریال را دریافت کنند.»

سریال «دفتر یادداشت» به کارگردانی کیارش اسدی زاده براساس فیلمنامه مسعود خاکباز و بازی رضا عطاران و حسن معجونی برای پخش از پلتفرم «فیلمنت» در حال تولید است.


آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر