English

ساعد سهیلی

خوش گذرانی ساعد سهیلی و همسرش کنار ساحل / حجاب استایل جالب همسر ساعد سهیلی+عکس

عکسی از ساعد سهیلی و همسرش در کنار ساحل به همراه فرزندانشان را می بینید.

خوش گذرانی ساعد سهیلی و همسرش کنار ساحل / حجاب استایل جالب همسر ساعد سهیلی+عکس

ساعد سهیلی با انتشار یک پست در اینستاگرام از تولد فرزند دومش خبر داد. ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶، مشهد است. ساعد سهیلی  فرزند سعید سهیلی کارگردان سینما است. ساعد سهیلی با گلوریا هاردی بازیگر مجموعهٔ کیمیا ازدواج کرد. ساعد سهیلی پس از بازی در فیلم سینمایی لاتاری و واکنش‌های منفی دولت دبی،  به این کشور ممنوع‌الورود  شد.

ساعد سهیلی بازیگر سینما با انتشار تصویری از همسر و فرزندانش، اینستاگرامش را به روز کرد.

ساعد سهیلی فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است. نام مادر ایشان مهناز منتظمی است که فعالیت هنری ندارد، او دارای یک برادر به نام سینا با نام هنری «سینا مهراد» و دو خواهر با نام های صبا و سارا است که هر سه از بازیگر سینما و تئاتر هستند.

سعید سهیلی متولد 1338 در خراسان، کارگردان است و فیلم های معروفی چون گشت ارشاد، چارچنگولی، کلاشینکف، شب برهنه و... از ساخته اوست.

ازدواج ساعد سهیلی

ساعد سهیلی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل است. او در سال 1391 وقتی به فستیوالی در پاریس دعوت شده بود با گلوریا هاردی آشنا شد و با هم ازدواج کردند.

گلوریا هاردی از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد و بزرگ شده پاریس و سوئد است. خانم هاردی اگرچه به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است.

بیوگرافی مختصری از همسر ساعد سهیلی

گلوریا هاردی متولد 11 بهمن دهه 60 در فرانسه، بازیگر و همسر ساعد سهیلی است. او ملیتی ایرانی، فرانسوی دارد و فارغ‌التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است.

گلوریا هاردی پس از ازدواج در ایران به کلاس های بازیگر رفته و برای اولین بار در سریال کیمیا به عنوان بازیگر نقش آفرینی کرد. ساعد سهیلی 6 سال از گلوریا هاردی کوچک دارند با این حال زندگی موفق و عاشقانه ای دارند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر