English

آیت الله سلیمانی

موجودی حساب آیت الله سلیمانی چقدر بود؟ / موجودی حساب میلیاردی آیت الله سلیمانی صحت دارد؟

مدیر شعب بانک ملی مازندران، ادعاهای مطرح‌شده مبنی بر موجودی چند صد میلیاردی حساب بانکی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در بابلسر را تکذیب کرد.

موجودی حساب آیت الله سلیمانی چقدر بود؟ / موجودی حساب میلیاردی آیت الله سلیمانی صحت دارد؟

رصد ورزشی: بعد از سوءقصد روز گذشته به آیت الله عباسعلی سلیمانی که از علمای خوشنام و با مقبولیت بالای مردمی مازندران به شمار می‌آید بسیاری از رسانه‌های معاند با محوریت منافقین شروع به تخریب شخصیت مرحوم سلیمانی کرده‌اند. در ادعای مطرح شده آمده است که آیت‌الله سلیمانی برای دریافت 3 میلیارد و 400 میلیون تومان وجه نقد به بانک ملی بابلسر مراجعه کرده بود و رئیس بانک اعلام می‌کند این میزان وجه قابل دریافت از شعبه بابلسر نبوده و باید از دیگر شهرها تأمین شود.

در ادامه این ادعاها آمده است که آیت‌الله سلیمانی می‌گوید 420 میلیارد تومان در این شعبه پول دارد و نگهبان بانک که در تهیه تخم مرغ ناتوان بوده، با سلاح به مرحوم سلیمانی شلیک می‌کند.

"هرمز پژولیده" مدیر اداره امور شعب بانک ملی مازندران در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم درباره ادعای دروغین رسانه‌های معاند مبنی بر موجودی میلیاردی حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی گفت:‌ حساب بانکی آیت‌الله سلیمانی قرض‌الحسنه پس‌انداز با رقمی جزئی بوده است.

وی با بیان اینکه بحث‌های مطرح شده در رسانه‌های معاند صد درصد دروغ محض است افزود: طلب وجه نقد از شعبه بانک بابلسر صحت ندارد و آیت‌الله سلیمانی برای جابجایی وجه به میزان 4 میلیون و 200 هزار تومان به بانک مراجعه کرده بود و تراکنش بانک نیز به همین میزان صورت گرفته است.

مدیر شعب بانک ملی مازندران ادامه داد: موجودی حساب آیت‌الله سلیمانی رقمی جزئی و در حدود همان میزان برداشت بوده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی در سال 1326 در خانواده‌ای مذهبی در سوادکوه مازندران متولد شد و در 5 سالگی به مکتب رفت و در سن 12 سالگی برای فراگیری علوم دینی راهی قم شد.

آیت‌الله سلیمانی مقدمات را در محضر آیت‌الله کوهستانی فراگرفت و پس از آن برای تکمیل تحصیلات به مشهد رفت و در محضرحضرات آیات ادیب نیشابوری، صالحی بربری، حجت هاشمی، مدرس و مهمامی بهره برد .

دروس سطح را نزد بزرگانی همچون آیات عظام مهدوی دامغانی، نصراللهی، شیخ عباس واعظ طبسی، فایقی و سیدمحمدهادی میلانی فراگرفت،و درس تفسیر را نیز نزد آیت الله تهرانی آموخت.

آیت الله سلیمانی در سال 1347 به حوزه علمیه قم رفت و از محضر آیات عظام اعتمادی، مشکینی، محمدفاضل لنکرانی، جعفر سبحانی، وحید خراسانی، میرزا هاشم آملی، سیدمحمدرضا گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، ابوالقاسم خزعلی، محمد یزدی، محمدی گیلانی و عبدالله جوادی آملی بهره برد.

تبلیغ و تحصیل دو اقدام آیت‌الله سلیمانی بود که از او چهره‌ای مردمی میان مردم ساخت و در  دوران مختلف به شهرها و روستاهایی از کشور سفر کرد.

تدوین کتاب‌الصوم مهمترین اثر علمی ایشان است. امامت جمعه بابلسر، امامت جمعه سیستان و بلوچستان، مسئولیت نهاد رهبری در آموزش عالی مازندران و گلستان، تدریس در حوزه و دانشگاه، عضویت در هیئت امنای دانشگاه سیستان و بلوچستان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، مسئولیت هیئت امنای دانشکده علوم قرآن زاهدان، نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های آزاد اسلامی گیلان، مازندران و گلستان و عضویت در هیأت امنای دریانوردی چابهار از مهمترین مسئولیت‌های اجرایی اوست. 

آیت‌الله سلیمانی پس از آیت‌الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان کاشان با حکم مقام معظم رهبری به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد.

چهره مردمی و تلاش وافر آیت‌الله سلیمانی در زمینه وحدت شیعه و سنی از او چهره‌ای با مقبولیت بالا ساخته بود.  

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز گذشته 6 اردیبهشت در بانک ملی محدود میدان شهربانی بابلسر به ضرب گلوله جان به جان آفرین تسلیم کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی