English

چگونه استعلام چک صیادی را بگیریم؟

چک صیادی، نوع جدیدی از چک است که از طریق سامانه صیاد و تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی صادر می‌شود، این چک‌ها دارای ویژگی‌های امنیتی جدیدی هستند که از جعل و سوء استفاده از آن‌ها جلوگیری می‌کند.

چگونه استعلام چک صیادی را بگیریم؟
به گزارش خبرگزاری موج

، استعلام چک صیادی بانک های مختلف را به چند روش ساده و سریع در این مطلب برایتان به همراه شماره پیامک چک صیادی را آورده ایم.

چک صیادی، نوع جدیدی از چک است که از طریق سامانه صیاد و تحت نظارت مستقیم بانک مرکزی صادر می‌شود، این چک‌ها دارای ویژگی‌های امنیتی جدیدی هستند که از جعل و سوء استفاده از آن‌ها جلوگیری می‌کند. روش‌های مختلفی برای استعلام چک صیادی وجود دارد که در ادامه این بخش از نمناک یکی از بهترین روش های بررسی و استعلام چک صیادی را آورده ایم.

استعلام چک صیادی از طریق پیامک ساده‌ترین و سریع‌ترین روش استعلام چک صیادی است، برای انجام این کار، به روش زیر عمل کنید:

کد 16 رقمی موجود بر روی چک را از طریق پیامک به شماره 701701 ارسال نمایید.

پس از چند دقیقه برای شما گزارش استعلام چک مورد نظر ارسال می گردد که در آن وضعیت اعتبار چک، عدم مفقودی و دزدی نبودن آن، برگشت نخوردن چک و... قرار داده شده است.

نکات مهم:

برای استعلام چک به طور کلی سه روش وجود دارد که از طریق پیامک و اپلیکیشن و یا سایت صیاد می باشد.

استعلام چک از طریق پیامک، نیازی به اطلاعات مربوط به کد ملی متقاضی نداشته و استعلام کننده می تواند بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات مربوط به کد ملی خود، اعتبار چک مورد نظر خود را استعلام نماید.

نحوه گزارش دهی و وضعیت چک با استفاده از رنگ های سفید، زرد، نارنجی، قهوه ای و قرمز مشخص می گردد، رنگ قرمز ضعیف ترین عملکرد و رنگ سفید بهترین وضعیت اعتباری چک را نشان می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه