English

راز زیبایی زنان؛

راز زیبایی جذابترین زنان دنیا/این خانم ها در زیبایی زبانزدند

برخی از زنان دنیا در زیبایی شهره عام و خاصند اما راز زیبایی آنها در چیست؟ برای یافتن پاسخ سوالتان با ادامه مطلب همراه شوید.

راز زیبایی جذابترین زنان دنیا/این خانم ها در زیبایی زبانزدند

به گزارش خبرگزاری موج، معیارهای زیبایی در جهان متفاوت است اما اکثر افراد، کسانی را زیبا می دانند که پوست و مو و اندام خوبی داشته باشند. به همین خاطرویژگی های خاص و زیبایی زنان برخی کشورها زبانزد خاص و عام است. زنان سراسر دنیا ترفندها و رازهای خاصی برای زیبایی شان دارند، رازهایی که از قرن ها پیش به جای مانده و هنوز هم برای زیباتر شدن مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه مطلب راز زیبایی خوشگل‌ترین زنان جهان را آورده ایم.

راز موهای پر و بلند هندی ها

اگر علاقمند به فیلم های هندی باشید، می دانید که زنان هند زیباترین و پرپشت ترین موها را دارند اما راز این زیبایی چیست. زنان هندی برای داشتن موهای زیبا ، نرم و بدون موخوره از روغن نارگیل استفاده می کنند و برای رسیدگی به پوستشان ماسک خانگی تهیه می کنند، بدین صورت مقداری ماست و یک قاشق غذاخوری زردچوبه را با یکدیگر ترکیب می کنند.

 

راز پوست شفاف ترکیه ای ها

زنان ترک برای زیباتر شدن از حمام گل طبیعی استفاده می کنند، از چشمه های آبگرمی پدید می آیند و دارای گوگرد و دیگر مواد معدنی هستند و نه تنها در پاکسازی پوست و روشن شدن آن تاثیر گذارند بلکه سبب کاهش دردهای عضلانی و مفصل ها و مواد موجود در آن موجب می شود. خانم های ترک همچنین برای داشتن موهای روشن و زیبا ازچای بابونه استفاده میکنند.

 

راز تناسب اندام تایلندی ها

زنان تایلندی مراقب وزن و تناسب اندام خود هستند، راز تناسب اندام آنها در مصرف انواع چای های گیاهی به خصوص چای علف لیمو و... است، چای های گیاهی نه تنها برای کاهش وزن و دیگر روتین های مراقبتی مناسبند، بلکه سبب عملکرد بهتر بدن،بهبود خواب ،بهداشت دهان و دندان و رفع نفخ و کاهش اضطراب می شوند.

راز پوست بدون لک کُره ای ها

زنان کره ای در چهان به داشتن پوستی صاف و بدون لک مشهورند، این خانم ها برای پاکسازی و روشن کردن پوست و افزودن کلاژن به آن از موسین حلزون استفاده می کنند. در همه ی محصولات پوستی آن ها این ماده لزج تراوش شده از بدن حلزون ها وجود دارد.

 

راز جوان ماندن پانامایی ها

زنان پانامایی در صورت افزایش سن باز هم صورت جوانی دارند، راز جوانی آنها را می توان در نوشیدن روزانه ۵ پیمانه کاکائوی خالص، بدون قند و مواد نگهدارنده جستجو نمود، این نوشیدنی سالم آنها را از افزایش فشار خون و دیابت مصون نگه می دارد.

 

راز سلامتی آفریقا یی ها

زنان شرق آفریقا از لحاظ جسمی سلامت و زیبا هستند، راز این سلامتی را می توان در استفاده از کره شی که حاوی انواع آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و اسیدهای چرب است، دانست. کره شی خشکی پوست، جوش و سوختگی را برطرف می کند و به پوست سلامتی و رطوبت می بخشد.

 

راز پوست خوب برزیلی ها

راز پوست خوب زنان برزیلی مراقبت های پوستی آنها در مقابل اشعه های نورخورشید است. آنها نه تنها از یک روتین پوستی و ضد آفتاب استفاده می کنند، بلکه جو دوسر و شیر را با یکدیگر ترکیب و بر روی پوست خود می مالند تا از آفتاب سوختگی در امان بمانند.

 

راز پوست و موهای زیبای ژاپنی ها

خانم های ژاپنی برای نرم و شفاف شدن پوست شان بعد از خیس کردن برنج محلول سفید رنگ به دست آمده را به پوست تان خود می زنند و برای زیباتر و پرپشت شدن و رشد موهای خود از یک ماسک طبیعی استفاده می کنند و ترکیب چای ماچا با آووکادو، ماست، روغن نارگیل و عسل را از بالا به پایین به موهای خود می مالند.

راز ناخن های زیبا فرانسوی ها

بانوان فرانسوی ناخن های زیبا و محکمی دارند، آنها برای داشتن ناخن های محکم و زیبا از مخلوط آب و آبلیمو استفاده میکنند و به مدت 10 دقیقه دستان خود را در محلول آب و آبلیمو قرار می دهند.

 

راز پوست درخشان مکزیکی ها

زنان مکزیکی برای رطوبت و درخشش پوست خود، گیاه کاکتوس ، گوشت کاکتوس و عصاره ی مغذی اش را مصرف کرده و حتی به دلیل وجود ویتامین ها، فیتو کمیکال ها و پلی ساکارید های فراوان به صورت خود می مالند.

 

راز پوست جوان زنان یونانی

یونانی ها از عمری طولانی و پوستی سالم برخوردارند.آنها برای زیباتر شدن خود از زیتون استفاده می کنندو  روغن زیتون را تمامی رژیم های زیبایی و غذایی خود می گنجانند، زیتون خواص زیادی داشته و به مقابله با پیری، بیماری های پوستی و ... می پردازد.

راز پوست و موی خوب زنان چینی

زنان چینی از چهره ای جوان و موهایی سالم و درخشان برخوردارند، آنها از هزاران سال قبل تا کنون برای زیباتر شدن پوست و مو از آب برنج به عنوان شوینده ی مو ،تونر صورت و ضدآفتاب و... استفاده می کنند.

 

راز تمیزی همیشگی موهای زنان انگلستان

زنان انگلیسی همیشه موهای تمیز و درخشانی دارند، آنها معتقدند شستن زیاد مو باعث از بین رفتن چربی های طبیعی موها میشود و بنابراین به شستشوی چندین باره موهای خود در روز نمی پردازند و از شامپوی خشک زیاد استفاده می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه