English

اصول لباس پوشیدن آقایان در محل کار؛

راز خوش تیپی آقایان در محیط کار/ آقایون خوش تیپ سرکارتون برید

خوش تیپی برای آقایان هر چند ساده است اما اصولی دارد که باید خود را به پیروی از آن ملزم کنید. در ادامه مطلب به چند مورد از این اصول اشاره‌ می‌کنیم.

راز خوش تیپی آقایان در محیط کار/ آقایون خوش تیپ سرکارتون برید

به گزارش خبرگزاری موج، امروزه خوش تیپی از اهمیت بالایی برخوردار است و همه دوست دارند در محیط های گوناگون حتی محل کار خوش تیپ و خوش استایل به نظر برسند. خوش تیپی برای آقایان یک اصل خیلی مهم است. هر چند ساده است اما اصولی دارد که باید خود را به پیروی از آن ملزم کنید. در ادامه مطلب به چند مورد از این اصول اشاره‌ می‌کنیم. با دانستن این اصول شما هم به این نتیجه خواهید رسید که خوش تیپی برای آقایان یک انتخاب است نه اتفاق!

لباس گشاد یا تنگ نپوشید

در انتخاب لباس هایتان علاوه بر جنس و کیفیت به سایز هم توجه کنید و لباس هایی را بپوشید که اندازه تان بوده و تنگ و گشاد نباشد زیرا یکی از نکات خوش تیپ به نظر رسیدن توجه به سایز لباس ها است.

 

شلوارتان خیلی بلند و کوتاه نباشد

هنگام خرید شلوار به سایز و کوتاهی و بلندی، فاق شلوار و قسمت باسن شلوار دقت ویژه کنید. اگر فاق شلوارتان زیادی بلند یا کوتاه باشد یا تنگ ویا گشاد باشد! کوتاه کردن آن کار راحتی نخواهد بود.

 

ساعت مچی ببندید

در یک استایل مردانه ساعت مچی اولین چیزی ست که به چشم میخورد. دقت کنید که ساعت مچی شما با استایل شما هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال یک ساعت مچی مردانه اسپرت را با یک استایل کلاسیک استفاده نکنید.

 

لباس هایتان را اتو بکشید

اگر بهترین لباس ها را بپوشید اما لباس های شما چروک باشند استایلتان زیبا به نظر نخواهد رسید پس لباس هایتان باید تمیز و مرتب و اتو کشیده باشند.

 

به ظاهرتان توجه کنید

ناخن های خود را مرتب کوتاه کنید، به ابروهای خود توجه کنید، شستشو و نظافت شخصی را بسیار جدی بگیرید، به پوست خود توجه کنید، مردان خوشپیپ بوی عرق نمی دهند و همواره خوش بو و تمیز هستند.

 

لباس های متناسب انتخاب نمایید

رنگ لباس های شما باید با یکدیگر هماهنگ باشند، استفاده از رنگ‌های مناسب و تطبیق صحیح آن‌ها می‌تواند شما را خوش تیپ تر از همیشه نشان دهد.

 

در انتخاب کفش دقت کنید

برای خوشتیپ بودن در انتخاب کفش دقت کنید و سعی کنید که کفشتان همیشه تمیز باشد. کفش شما باید تیره تر از شلوار شما باشد، می توانید کفش های خود را با کمربندتان نیز ست کنید.

از ادکلن استفاده کنید

خوشبو بودن یکی از مولفه های خوشتیپی است پس هر روز دوش بگیرید و از ادکلن یا عطر استفاده کنید.ادکلن یا عطر باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود و این در رفتار شما نشان داده خواهد شد.خوشبو بودن باعث می شود استایل خوب شما تا مدت ها در خاطره ها باقی بماند.

 

بهترین مدل را برای موی خود انتخاب کنید

مرتب نگهداشتن مو ها یکی از مهمترین راز های یک آقای خوشتیپ است.در مرحله دوم باید بهترین مدل را برای موی خود انتخاب کنید. انتخاب مدل مو باید با چهره شما هماهنگ باشد.

 

مسواک بزنید

اگر دندان هایتان صاف و یکدست نیست، اشکالی ندارد. همیشه میتوان دندان ها را تمیز نگهداشت و مسواک زد. مسواک زدن سبب می شود دهانتان بو ندهد ؛ دهان خوشبو و دندان های سالم و سفید شخصیت و استایل شما را متحول میکنند.

 

با توجه به محیط لباس بپوشید

لباس های شما باید با محیط پیرامونتان هماهنگ باشد، اگر می خواهید در یک جلسه کاری شرکت کنید رسمی تر از هر روز لباس بپوشید و در یک جلسه رسمی با یک تیپ اسپرت  حاضر نشوید.

کیف پول را در جیب پشتی شلوارتان نگذارید

قرار دادن کیف پول در جیب پشتی شلوارتان نه تنها باعث به هم خوردن استایل شما می شود، بلکه ظاهر جیب را بعد از مدتی از ریخت می‌اندازد، کیف پول و احتمالا کارت‌های اعتباری‌تان خم می‌شوند،به ستون فقرات فشار می‌آید و... پس کیف پولتان را در کیف‌های دستی و یا جیب کت قرار دهید.

 

صورت خود را اصلاح کنید

ریش های مرتب و منظم یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های آقایان خوش‌تیپ است. اگر دوست دارید که ریش داشته باشید، سعی کنید که ریش هایتان را منظم و تمیز نگه دارید، اینگونه خوش تیپ تر به نظر می رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه