English

مسافرت؛

با این افراد همسفر نشو/ اگه اهل مسافرتی، با این آدم ها هم سفر نشو

در تابستان که فصل مسافرت و گشت و گذار است، با افراد خسیس،وسواسی، مقرراتی و... سفر نروید چرا که سفر با این افراد لذت بخش نیست و به کامتان تلخ می شود.

با این افراد همسفر نشو/ اگه اهل مسافرتی، با این آدم ها هم سفر نشو

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از تعطیل شدن مدارس و فرا رسیدن تابستان بسیاری از خانواده ها به مسافرت می روند. گرچه داشتن همراهانی خوب سفر را لذت بخش تر می سازد اما امان از روزی که همسفرتان بد باشد. همسفر بد مسافرت را به کامتان زهر می کند و در طول سفر باعث آزار و اذیت شما و بقیه می شوند، پس قبل از سفر رفتن این افراد را که در ادامه معرفی می کنیم برای همسفر شدن انتخاب نکنید.

با خسیس ها مسافرت نرو!

برای اینکه سفر به شما خوش بگذرد، باید با فردی مسافرت بروید که در حد مناسب هزینه کند، بنابراین با افراد خسیس مسافرت نروید. سفر با افراد خسیس سبب می شود، خودتان به تنهایی هزینه های مختلفی مانند بازدید از مکان های تاریخی یا گردشگری ، خرید، خورد و خوراک و... را پرداخت و بر عهده بگیرید یا از خیلی لذت های سفر چشم بپوشید.

با آدم های خشک و مقرارتی سفر مشکله!

برخی اتفاقات در سفر غیر منتظره بوده و در سفر شما نمی توانید مانند خانه سر ساعت غذا بخورید و بخوابید بنابراین با افرادی که خیلی منظم و مقرراتی هستند، سفر نروید زیرا موجب دلخوری آنها می گردد.

آدمهای خیلی وسواسی به درد سفر نمی خورن!

افراد وسواسی برای مسافرت، همسفر مناسبی نیستند  و ناخواسته خود و دیگران را آزار می دهند زیرا در سفر ممکن است همه جا تمیز و خواهان او نباشد.

ایرادگیرها و بد غذاها سفر رو تلخ می کنن!

سفر با کسانی که دائما از غذا ایراد می گیرند و به سلیقه جمع در انتخاب غذا احترام نمی گذارند و از تجربه غذاهای جدید می‌ترسند، دشوار است و سبب می شود که شما نتوانید غذاهای هر منطقه که یکی از راه‌های شناختن فرهنگ آنجاست ، امتحان کنید.

با افراد معتاد به کار تو سفر خوش نمی گذره!

آیا افرادی را دیده اید که در مسافرت نیز به فکر و درگیر کارشان هستند، سفر با این افراد لذت بخش نیست زیرا این افراد به جای لذت بردن از سفر فکر و ذهنشان سر کار است و هیچ وقت کارشان را تعطیل نمی کنند.

 با افراد ترسو هیچ لذتی از سفر نمی برید!

سفر به معنای تجربه و کشف چیزهای جدید و مکان های ناآشناست و باید در سفر از ترس ها عبور کرد پس اگر اهل تجربه چیزهای جدید هستید با ترسوها به مسافرت نروید زیرا سفر با افراد ترسو تجربه هیجان را می کاهد و سبب می شود که شما و بقیه همسفرها هیچ لذتی از سفرتان نبرید.

افراد معتاد به گوشی لذت سفر رو از بین می برن!

سفر با افرادی که به جای لذت بردن از سفر و هم صحبتی با یکدیگر یا دائم در حال سلفی گرفتن هستند و با موبایل، تبلت یا لپ تاپ درگیر بوده و به اینترنت معتاد هستند، لذت بخش نیست. همسفر شدن با این افراد برای درونگراها که علاقه ای به عکس انداختن و منتشر شدن آن در فضای مجازی ندارند، بسیار مشکل خواهد بود.

افراد پرجنب و جوش لحظات خوب سفر رو خراب می کنن!

اگر آرامش و استراحت در تعطیلات میخواهید با افراد بیش از اندازه پرجنب و جوش همسفر نشوید زیرا این افراد میتوانند لحظات خوب وخوش سفرتان را خراب کنند و دست به کارهای خطرناک و ماجراجویانه بزنند.

با این افراد هم تو سفر فقط باید بار حمل کنین!

بعضی افراد برای سفر کوله بار فراوانی را حمل می کنند، این افراد باید لباس های فراوانی برای سفر بیاورند و بسیار دست و پا گیر هستند و نه تنها موجب پرداخت هزینه های اضافی و بیهوده می شوند بلکه دیگر جایی برای وسایل خودتان نمی ماند.

همه چیز بدون ها برای سفر رفتن مناسب نیستن!

با افرادی که فکر می کنند همه چیز را می دانند و بیشتر حرف حرف خودشان سفر نروید، آنها که خود را فردی باتجربه در سفر و مسیریابی می دانند ،موجب می شوند که شما در طول سفر مسیرها را اشتباه بروید و دچار سردرگمی شوید.

نازک نارنجی ها و لوس ها سفرت رو به هم می ریزن!

سفر با افراد نازک نارنجی و لوس، باعث می شود کل سفر مجبور باشید از او مراقبت کنید،این افراد در سفر باری اضافه به دوشتان خواهند بود و اجازه ماجراجویی و لذت بردن از سفر را از شما می گیرند.

بد قول ها خیلی به درد مسافرت نمی خورن!

زمان در سفر محدود است و همسفر شدن با فرد بد قول که سر ساعت حاضر نمی شود و از خواب بیدار نشده، سبب می شود، همه برنامه روزتان عقب افتد و کلافه شوید، همسفر شدن با این افراد فرصت گشت و گذارهای بیشتر و خوشگذرانی را از شما می گیرند و وقتتان را هدر می دهد.

با افراد تنبل هم سفر نشو!

با افراد تنبل که کارهایشان را خودشان انجام نمی دهند و حوصله صبح زود بیدار شدن را ندارند و ترجیحشان به جای گشت و گذار استراحت است،همسفر نشوید.

خودخواه ها برای سفر آدمای خوبی نیستن!

در سفر باید انعطاف پذیر بود و به نظرات جمع احترام گذاشت بنابراین با افراد خودخواه همسفر نشوید زیرا این افراد که تحمل عقیده مخالف را ندارند،  سفر را به کامتان تلخ می کنند.

افراد نمایشگر بدترین همسفرند!

برخی افراد تشنه توجه هستند و هر کاری می کنند تا توجه دیگران را جلب نمایند. اگر طرز حرف زدن، لباس پوشیدن و رفتار کردن آن ها برایتان آزاردهنده است ، این افراد از بدترین همسفرها برای شما هستند. این افراد که شخصیت نمایشی دارند، برای جلب توجه ممکن است یکدفعه داد بزنند، گریه بکنند یا صحنه ای نمایشی به وجود بیاورند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی