English

کمیته المپیک در طراحی لباس‌ها از نظرات جمع استفاده نکرد

معاون پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کمیته ملی المپیک از نظرات جمع درباره طراحی لباس کاروان استفاده نکرد.

کمیته المپیک در طراحی لباس‌ها از نظرات جمع استفاده نکرد

به گزارش خبرگزاری موج، سید مناف هاشمی درباره حاشیه‌های ایجاد شده در خصوص لباس کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های المپیک و موضع وزارت ورزش و جوانان در این خصوص اظهار کرد: من نباید خیلی در اینگونه مسائل اظهار نظر کنم اما این گونه مسائل نماد یک کشور است. قرار است بعد از ۴ سال نمایندگان یک کشور با آن در دید میلیاردها انسان قرار گیرند و لازم است یک کار مشارکتی و جمعی صورت گیرد و تیم‌های فنی بیشتری از طراحان لباس که سابقه کار در المپیک را دارند، در این جمع حضور داشته باشند.

معاون پشتیبانی وزارت و رزش و جوانان افزود: البته تصورم این است که کمیته ملی المپیک این کار را انجام داده اما شاید خیلی از مشاوره و نقطه نظر جمع استفاده نکرده است.

وی درباره نظر وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: وزیر ورزش خیلی به این موضوع ورود نداشته چرا که اساساً این کار از وظایف کمیته ملی المپیک بوده است. هرچند اگر نظر و کمکی از وزارت ورزش و جوانان بخواهند همیشه آماده همکاری بوده است. جمع دیگری نشستند و اصلاحاتی را در این باره انجام دادند تا که نهایتاً نظر بیشتر مسئولان و مردم با لباس‌های جدید جلب شد و انشاالله کاروان ایران با لباسی شکیل راهی المپیک شود.

او همچنین بیان کرد: هزینه‌های صورت گرفته چه از طریق کمیته ملی المپیک چه از طرف وزارت ورزش تماماً از بیت المال است و تمام مردم در این هزینه‌ها سهیم اند و وزارتخانه در تلاش است که کیفی‌سازی صورت گیرد و با کمترین هزینه بیشترین نتیجه حاصل شود. این‌ها نشان دهنده این است که وزارت خانه برای ریال‌هایی که به سختی به دست می‌آورد تلاش می‌کند تا اتلاف منابع در هیچ موردی نداشته باشد. این لباس‌ها سلیقه دوستان بوده و اکنون وزارت ورزش هم کمک می‌کند که در این فرصت اصلاحات انجام شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه