English

احمدیان در دو رده جوانان و نوجوانان به مقام سوم رسید

نیمه نهایی نوجوانان احمدیان مقابل بازیکن چین با نتیجه ۳-۰ مغلوب شد و به مقام سوم رسید همچنین نیمه نهایی جوانان مقابل بازیکن چینی قرار گرفت و با نتیجه ۴-۱ مغلوب شد و به مقام سوم رسید

احمدیان در دو رده جوانان و نوجوانان به مقام سوم رسید

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت جهانیITTF، امین احمدیان از ایران که در مسابقات سال قبل جوانانITTFدر قطر و تایلند حضور داشت و دارای هیچ عنوانی نگردید، در روز دوشنبه ۲۵ جولای در اوپن ۲۰۱۶ نوجوانان و جوانان در تایاسانگ چین نظر دیگران را به خود جلب کرد. این بازیکن ۱۳ ساله نه تنها به مرحله نیمه نهایی مسابقات انفرادی نوجوانان پسر رسید بلکه در رقابتهای انفرادی جوانان پسر نیز تا همین مرحله پیشرفت کرد.

مسابقات انفرادی جوانان پسر

در مسابقات انفرادی جوانان پسر او برابر سوپاکورن از تایلند قرار گرفت قبل از اینکه در مرحله دوم از بازیکنی از چین تایپه بنام هیو پو هوسوان سید شماره ۲ شکست بخورد که باعثناراحتی زیادی برای او شد. این نوجوان مشتاق ایرانی برابر ونگ چونگ چین از مالزی قرار گرفت تا جایگاه خود را در ۴ تای آخر هشت تا حفظ کند.(یعنی پنجم تا هشتم).

انفرادی نوجوانان پسر

به همین ترتیب در مسابقات انفرادی نوجوانان پسر، احمدیان خیلی با انگیزه بود. او قبل از اینکه به امید های نیکیل کومار از ایالات متحده پایان دهد برابر لیو دوان از کشور میزبان قرار گرفت و او را مغلوب کرد تا جایگاه خود را در مرحله نیمه نهایی حفظ کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه