English

جوانان ایران مقابل میزبان به برتری رسیدند

تیم‌ملی واترپلوی جوانان ایران با پیروزی مقابل میزبان، نخستین پیروزی‌اش را در پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا جشن گرفت.

جوانان ایران مقابل میزبان به برتری رسیدند

به گزارش خبرگزاری موج، شیرجه و واترپلو، تیم واترپلوی جوانان ایران در سومین روز رقابت‌های قهرمانی آسیا به مصاف اندونزی، میزبان این دوره از مسابقات رفت. جوانان ایران در پایان با حساب ۱۹ بر ۱۳ حریف سرسخت خود را از پیش رو برداشتند.

این نخستین پیروزی واترپلوئیست‌های جوان ایران در پنجمین دوره مسابقات واترپلو قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا بود. ملی پوشان پیش از این، یک شکست و یک تساوی از دو دیدار قبلی خود به ترتیب مقابل قزاقستان و ژاپن در کارنامه داشتند.

از دیگر نتایج مهم امروز شکست دور از انتظار قزاقستان مقابل ازبکستان بود. ازبک‌ها در این دیدار با حساب ۱۲ بر ۱۱ مدعی عنوان قهرمانی را شکست دادند. ژاپن در یک دیدار برتر چین را با نتیجه ۲۱ بر ۱۴ از پیش‌رو برداشت. قضاوت این دیدار را حامد دایی تقی از ایران به‌عهده داشت.

تیم ملی ایران در ادمه این رقابت‌ها باید فردا(یکشنبه) مقابل چین به آب بزند و منتظر نتیجه مسابقه قزاقستان و ژاپن باشد.

الکساندر چیریچ سرمربی تیم‌های ملی، هدایت این تیم را به‌عهده دارد. وحید رضایی و مهدی پنام تاش مربیان تیم ملی و رضا فیوضی‌زاده به عنوان دستیار مربی ترکیب کادر فنی ایران را تشکیل می‌دهند.

امین قویدل، ارشیا الماسی، مهدی یزدان‌خواه، عرفان لشگری، سید سجاد ساویز، امیرحسین حیدری، علیرضا پورنگ، علیرضا شادپی، امیر حسین رهبر، شایان قاسمی، حسین خالدی تبار، کامران جلیلی و حامد کریمی ملی پوشان ایران در این رقابت‌ها هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه