English

اصفهان قهرمان شنای زیر ۱۵ سال پسران کشور شد

تیم استخر ایثار اصفهان با کسب ۴۵۴ امتیاز قهرمان چهارمین دوره رقابت های شنای مسافت کوتاه زیر ۱۵ سال پسران کشور و انتخابی تیم ملی شد.

اصفهان قهرمان شنای زیر ۱۵ سال پسران کشور شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، این مسابقات که به مدت سه روز در استخر آبادگران تبریز برگزار شد، با قهرمانی تیم اصفهانی و نایب قهرمانی تیم موج تهران الف با ۴۱۴ امتیاز و رتبه سومی تیم امیرمرشد البرز با ۳۲۳ امتیاز به پایان رسید.

تیم های مرکزی، زنجان و آذربایجان شرقی نیز در این مسابقات به ترتیب با ۲۳۶،۲۲۶ و ۲۲۱ امتیاز چهارم تا ششم شدند. در روز پایانی و دوشنبه شب این مسابقات، در ماده ۵۰ متر کرال پشت حسین رئوفی از مرکزی قهرمان شد و آرین صلواتی از کردستان و آرمان لطف الهی از امیرمرشد البرز دوم و سوم شدند. در ماده ۱۰۰ متر مختلط انفرادی متین سهران از ایثار اصفهان قهرمان شد و علیرضا ملکی و متین فتحی هر دو از موج تهران الف دوم و سوم شدند. در ماده ۵۰ متر پروانه متین سهران از استخر ایثار اصفهان به مدال طلا رسید و متین فتحی از موج تهران الف و سپهر حیدری از مرکزی مدال های نقره و برنز را ازآن خود کردند. در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مختلط تیمی، تیم استخر ایثار اصفهان با ۳۶ امتیاز قهرمان شد و تیم موج تهران الف با ۳۲ و امیر مرشد البرز با ۳۰ امتیاز دوم و سوم شدند. نتاج ماده های مختلف این رقابت ها در روزهای اول و دوم نیز به شرح ذیل می باشد: در ماده ۱۰۰ متر پروانه، متین سهران از استخر ایثار اصفهان قهرمان شد و متین فتحی از موج تهران الف و محمد رضا حسانی حقیقی از بوشهر دوم و سوم شدند. در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی متین سهران استخر ایثار اصفهان قهرمان شد و علیرضا ملکی از موج تهران الف و متین شجاعی از زنجان دوم و سوم شدند. در ماده ۲۰۰ متر قورباغه، متین شجاعی از زنجان به مدال طلا رسید و سامیار عبدلی از موج تهران الف به مدال نقره و مهران قاسم زاده از موج تهران الف به مدال برنز رسیدند. در ماده ۱۰۰ متر آزاد دوباره متین سهران از ایثار اصفهان قهرمان شد و امیر حسین سمنگانی و ارمان لطف الهی از امیر مرشد البرز دوم و سوم شدند. در ماده ۵۰ متر آزاد، متین سهران از استخر ایثار اصفهان قهرمان شد و سپهر حیدری از مرکزی و آرمان لطف الهی از امیر مرشد البرز دوم و سوم شدند. در ۱۰۰ تر کرال پشت حسین رئوفی از مرکزی به مدال طلا رسید و شایان کریمی از استخر ایثار اصفهان دوم شد و متین شجاعی از زنجان سوم شد. در ماده ۱۰۰ متر قورباغه علیرضا ملکی از موج تهران الف قهرمان شد و مهرشاد سالک از امیر مرشد البرز و کیارش معتمدی از استخر ایثار اصفهان دوم و سوم شدند. در ماده ۴ در ۱۰۰ متر آزاد تیمی، تیم مدرسه شنای یگانه متشکل از محمدمهدی زیرراهی، شهاب الدین علامه، محمدامین فتحی، باربد ایمانی قهرمان شدند و تیم موج تهران الف متشکل از متین فتحی، امیرسالار پاکدامن، مهران قاسم زاده، علیرضا ملکی دوم شد و تیم موج تهران ب متشکل از علی دادرس، امیررضا عباسی، پوریا کاکاوند، فرزین موسوی به مدال برنز رسیدند. در ماده ۲۰۰ متر آزاد علیرضا ملکی از موج تهران الف قهرمان شد و متین سهران از اصفهان و امیر سالار پاکدامن از موج تهران الف دوم و سوم شدند. در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت حسین رئوفی از مرکزی به مدال طلا رسید و آرین صلواتی از کردستان و متین شجاعی از زنجان دوم و سوم شدند. در ماده ۵۰ قورباغه، متین سهران از اصفهان به مقام نخست رسید و سامیار عبدلی از موج تهران الف و مهرشاد سالک از امیر مرشد البرز دوم و سوم شدند. در ماده ۲۰۰ متر پروانه متین فتحی و علیرضا ملکی هر دو از موج تهران الف اول و دوم شدند و محمد رضا حسانی حقیقی از بوشهر سوم شد. چهارمین دوره رقابتهای شنای مسافت کوتاه جام سرداران شهید آذربایجان گرامیداشت هفته دولت انتخابی تیم ملی پسران کشور با حضور ۱۶ تیم برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه