English

برترین های هفته چهارم لیگ تیراندازی نیروهای مسلح معرفی شدند

رقابت های هفته چهارم لیگ تیراندازی نیروهای مسلح با حضور ۱۱تیم در دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار شد و تیم نیروی زمینی ارتش(نزاجا) در این رقابت ها به مقام اول دست یافت.

برترین های هفته چهارم لیگ تیراندازی نیروهای مسلح معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون تیراندازی، این رقابت ها در رشته تپانچه ۲۵ متر و تفنگ ۳۰۰ متر به میزبانی دانشگاه افسری امام علی (ع) برگزار شد که در تپانچه، نزاجا با امتیاز ۱۷۲۵، سپاه با امتیاز ۱۶۹۸و پاس نیروی انتظامی (ناجا )با امتیاز ۱۶۹۳به ترتیب در جایگاه اول تا سوم ایستادند.

در بخش انفرادی این رشته نیز حمیدرضا کردلو با امتیاز ۵۷۸ از نزاجا، جمال عباسی با امتیاز ۵۷۴ از بهداشت درمان ارتش و مرتضی دانا با امتیاز ۵۷۴ از شهید فکوری وزارت دفاع و نیروهای پشتیبانی نیروهای مسلح به ترتیب اول تا سوم شدند. در رشته تفنگ ۳۰۰ متر هم تیم نزاجا با امتیاز ۷۱۳ در مکان اول، دانشگاه علوم انتظامی امین ناجا با امتیاز ۶۹۷ در مکان دوم و سپاه با امتیاز ۶۹۳ در مکان سوم قرار گرفتند. در بخش انفرادی رشته تفنگ۳۰۰ متر، مجتبی خاکی با امتیاز۲۵۲ در مکان اول ایستاد، محسن رفیعی با امتیاز ۲۵۰ از دانشگاه علوم انتظامی و سیاوش رستمی با امتیاز ۲۵۰ از سپاه در رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه