English

رئیس جمهور خیلی زود وارد رقابت‌های انتخاباتی شد

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر گفت: رئیس جمهور که عادت کرده همیشه نکات منفی را مطرح کند و آن را به دولت قبلی ربط دهد خوب است که بداند بسیاری از نابسامانی‌های شهری در دوره همفکران ایشان به وجود آمده است.

به گزارش خبرگزارش موج، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر، در واکنش به سخنان رئیس جمهور در همایش شوراها و شهرداران، اظهار داشت: ‌ ظاهراً رئیس جمهور خیلی زود وارد رقابت‌های انتخاباتی شده و ماشین نقد شهرداری را به حرکت درآورده و چنین تلقی می‌کند که شهردار تهران رقیب اوست.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور مکان‌یابی و زمان‌یابی مناسبی را برای اینگونه صحبت‌ها نداشته است، ‌گفت: توقع ما این بود که در هر یک همایش بین‌المللی رئیس جمهور به جای نقد مدیریت شهری که بازتاب خوبی در مجامع بین‌المللی ندارد به نکات مثبت شهر تهران اشاره می‌کرد.

سروری تصریح کرد: رئیس جمهور می‌توانست با سخنان خود از ویژگی‌های مثبت شهر تهران زمینه جذب توریسم را فراهم کند نه اینکه با بیان مطالبی که کاملا زمینه‌های منفی داشت، ‌ گردشگری در ایران را کاهش دهد، معلوم نیست این صحبت‌ها چه فایده‌ای داشت؟ رئیس جمهور می‌توانست این حرف‌ها را در جلسات داخلی هم مطرح کند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر با تأکید بر اینکه شتاب رئیس جمهوری برای نقد مدیریت شهری فکر اینکه کجا و با چه کسانی صحبت می‌کند را از او سلب کرد، ‌گفت: رئیس جمهور با این صحبت‌ها همایش را به یک جلسه چالشی و داخلی تبدیل کرد و در واقع یک فرصت طلایی به یک تهدید تبدیل شد.

این عضو شورای شهر تأکید کرد: رئیس جمهور که عادت کرده همیشه نکات منفی را مطرح کند و آن را به دولت قبلی ربط دهد خوب است که بداند بسیاری از نابسامانی‌های شهری در دوره همفکران ایشان به وجود آمده و تراکم‌فروشی‌هایی در شورای اول بوده که در تاریخ بلدیه بی‌سابقه است.

سروری خاطر نشان کرد: من کمتر یاد دارم که رئیس جمهور در این سه سال از نکات مثبت مدیریت شهری حرف زده باشد، انگار تهران یک شهر ویران شده و شهر ارواح است که هر وقت می‌خواهد در مورد آن حرف بزند به مشکلات آن اشاره می‌کند در حالی که اگر مشکلی هم باشد، به دوره همفکران ایشان باز می‌گردد.

منبع: فارس

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

وب گردی