English

اسماعیلی:

دشمن تلاش کرد با تروریسم رسانه‌ای جامعه ایرانی را نسبت به آینده نا امید کند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دشمن تلاش کرده با تروریسم رسانه‌ای و بمباران دروغ و تحریف، جامعه ایرانی را نسبت به گذشته پر افتخار خود پشیمان و نسبت به آینده نا امید کند.

دشمن تلاش کرد با تروریسم رسانه‌ای جامعه ایرانی را نسبت به آینده نا امید کند

به گزارش خبرگزاری موج، محمدمهدی اسماعیلی در یادواره شهدای شهرستان جیرفت اظهار کرد: دشمن می‌خواهد مانع حرکت نیروهای انقلابی در راستای جهاد و مبارزه برای پیشرفت و اعتلای جامعه اسلامی شود که به آن اجازه نخواهیم داد.

وی تاکید کرد: حتما به دشمن اجازه بهره‌برداری نخواهیم داد و مسیر خدمتگزاری به مردم را با استعانت از الطاف الهی و بهره‌گیری از راهبری‌های رهبر عظیم الشان انقلاب ادامه خواهیم داد.

اسماعیلی با بیان اینکه دشمن باید بداند مردم ایران مستحکم پای آرمانهای خود ایستاده اند و تشییع جنازه حماسی روز شهادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(ع) این واقعیت را بار دیگر نشان داد، افزود: دولت انقلابی و مردمی و رییس جمهور مکتبی هم با جهادی شبانه‌روزی خود را سرباز رهبر انقلاب و خادم مردم می‌داند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: بی دلیل نیست که دشمن همه عناصر خود را به خدمت گرفته تا جلوی خدمتگزاری خادمان مردم را بگیرد و در میان مردم ایران ایجاد شکاف کند و وحدت، یکپارچگی و انسجام ملی ما را مورد حمله و خدشه قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه ایران در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی در شرایط مهمی در راس تحولات منطقه قرار گرفته است تاکید کرد: دشمن با همه وجود در این چهار ماه تلاش کرده مانع اقدامات دولت خدمتگزار و انقلاب اسلامی شود.

اسماعیلی با بیان اینکه انقلاب ما انقلابی فرهنگی است و از رهبر عظیم الشان و موسس نهضت تا شاگردان اصلی و پرچمداران دیگر همگی از اصحاب فرهنگ هستند افزود: شهید عالی مقام آیت الله مطهری، شهید آیت الله دکتر بهشتی، شهید آیت الله باهنر و رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی آیت الله خامنه ای از چهره های شاخص فرهنگی این انقلاب هستند.

وی با اشاره به اینکه رهبری تمام زندگی خود را به جهاد و مبارزه گذرانده اند، ادامه داد: زندان و تبعید حاصل دوران مبارزه ایشان در قبل از انقلاب است و در این بین لحظه‌ای از کارهای علمی و مبارزاتی غافل نشدند.

اسماعیلی یادآور شد: ایشان بعد از انقلاب هم در خط مقدم جنگ با مجاهدت در لباس یک سرباز ساده برای آرمان های امام و انقلاب ایستادند و در این سالها در نقش رهبر فرزانه انقلاب و در شرایطی که فتنه‌های داخلی و رخدادهای خارجی که عرصه را بر تصمیم گیران تنگ کرده بود با درایت کشور را از همه این موانع عبور دادند.

وی با اشاره به بحرانی که دشمنان در سال ۲۰۱۱ میلادی در سوریه برای اضمحلال جبهه مقاومت سوریه، عراق و لبنان شروع کردند اضافه کرد: در پی آن به دنبال ناآرام سازی ایران بودند و تمامی نظریه پردازهای غربی ، پول های کشورهای مرتجع و شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی، دست به دست هم دادند تا ایران اسلامی را ناکام بگذارند اما باجانفشانی سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی پرچمدار بزرگ جبهه توحید همه این نقشه‌ها نقش بر آب شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: مکتب امام راحل و انقلاب اسلامی در یک میدان سخت پیروز شد و دشمنان غربی، عربی و عبری شکست خوردند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه