English

حساب توئیتری مدیر عامل شرکت طراح بازی پوکمون گو هک شد

اخیرا تعداد حملات هکری به حساب های توئیتری شخصیت های برجسته رو به افزایش گذاشته است و آخرین قربانی این حملات مدیر عامل شرکت Niantic یکی از طراحان بازی پوکمون گو و زیر مجموعه شرکت گوگل است.

حساب توئیتری مدیر عامل شرکت طراح بازی پوکمون گو هک شد

به گزارش خبرگزاری موج، شب گذشته حساب کاربری «جان هانکه» مدیر عاملNianticیکی از طراحان بازی پوکمون گو در توئیتر هک شد و تعدادی توییت بر روی این حساب کاربری که بیش از ۱۶ هزار فالور دارد منتشر شد.

این بار نیز گروه هکریOurMineکه سابقه هک حساب های توئیتری شخصیت های برجسته ای همچون «جک دورسی» مدیر عامل توئیتر را در رزومه هکری خود دارد اقدام به هک حساب هانکه کرده است و ادعا کرده که این هک از سمت کشور برزیل صورت گرفته است. یعنی جایی که قرار است به زودی بازی پوکمون گو در آنجا منتشر شود.

یکی از این توئیت ها اعلام کرده است که گذرواژه آقای هانکه «nopass» بوده است و البته همه توئیت های این گروه بعد از مدتی از حساب کاربری هانکه پاک شدند.

نکته جالب آن است که گروهOurMineتنها حساب های کاربری شبکه های اجتماعی شخصیت های برجسته را به قصد نشان دادن ضعف های امنیتی آن هک می کند. اما و به هر حال این هک در آستانه انتشار رسمی بازی پوکمون گو در کشور برزیل معانی خاص خود را برای سرمایه گذاران اصلی آن و همچنین کاربران این بازی دارد.

هنوز مشخص نیست که گروه هکریOurMineچگونه توانسته است حساب هانکه را هک کرده و به گذرواژه وی دسترسی پیدا کند. شرکتNianticنیز هنوز در مورد این ماجرا توضیحی ارائه نکرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه