English

آیفون یک دوچرخه سوار را راهی بیمارستان کرد

بر اساس گزارش ها انفجار یک دستگاه گوشی هوشمند آیفون در جیب یک کاربر اهل سیدنی استرالیا منجر به سوختی درجه سوم وی شد. این کاربر یک دوچرخه سوار کوهستان بوده است که در حین دوچرخه سواری آیفون در جیب وی منفجر شده است.

آیفون یک دوچرخه سوار را راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری موج، دوچرخه سواری به نام «گرت کلیر» در حالی که روز یک شنبه مشغول دوچرخه سواری در منطقه «منلی دام» سیدنی بود، به یکباره دچار حادثه ای از نوع عجیب و غریب آن می شود.

این دوچرخه سوار ۳۶ ساله به نشریه «دیلی میل» گفته است که در حین دوچرخه سواری و بعد از یک زمین خوردن مختصر، متوجه میشود که از لباس های وی دود بیرون می آید! سپس وی احساس یک سوزش بسیار شدید در ران راست خود میکند و در همین حال متوجه می شود که شورت ورزشی و لباس های وی در حال ذوب شدن هستند و آیفونی که در جیب داشته است به پای وی چسبیده!

وی بیان کرده که سوزش شدیدی همراه با درد را ناشی از حرارتی در حدود ۱۰۰ درجه در پای خود احساس می کرده است. وی در حین تلاش برای بیرون آوردن لباس های درحال ذوب شدن و گوشی آیفون خود دچار سوختگی از ناحیه دست راست نیز می شود اما در نهایت در حالی گوشی آیفون را از لباس های خود بیرون می کشد که بر اثر حرارت زیاد گوشی ذوب شده در دست های وی باقی می ماند.

وی سپس به بیمارستانRoyal North Shoreمراجعه کرده و در آنجا پزشکان به وی میگوید که این سوختگی سه لایه از پوست وی را دچار آسیب دیدگی شدید کرده است و برای معالجه به یک مرکز درمان سوختگی منتقل میشود تا در آنجا مورد عمل جراحی پیوند پوست قرار بگیرد.

وی در مورد حادثه ای که برایش رخ داده گفته: این موضوع کاملا اتفاقی بود و آتش گرفتن گوشی ناشی از برخورد آن با زمین بود. این اتفاق با احتمال یک در میلیون رخ می دهد که گوشی از ناحیه ای با زمین برخورد کند که دقیقا جای قرار گیری باتری لیتیومی است که منجر به انفجار و آتش گرفتن آن می شود.

وی به شکلی جالب توجه نام آیفون خود را «مینی بمب» گذاشته و این اتفاق را یک تراژدی که در انتظار همه است لقب داده. وی بیان کرده: همه آیفون ها همین طور هستند و اگر این اتفاق برای یک نفر رخ دهد برای سایرین نیز می تواند رخ دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه