English

معرفی چند گجت‌ فوق العاده دوست‌داشتنی + تصاویر

امروز پیشرفت فن آوری همه ما را به نوعی درگیر کرده است. این امر باعثمی‌شود متخصصان هر روزه دستگاه‌های مختلفی را روانه بازار کنند که به صورت مینیمالیستی و فوق العاده زیبا طراحی شده اند.

معرفی چند گجت‌ فوق العاده دوست‌داشتنی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری موج، به نقل از بیزینس اینسایدر، برخی از این گجت‌های زیبا به قدری کوچک هستند که به راحتی در جیب جای می‌گیرند. در این مطلب قصد داریم تعدادی از این دستگاههای دیجیتال پیشرفته و بسیار کاربردی را به شما معرفی کنیم.

درایو۱۲۸گیگابایتی شرکت سامسونگ که به اندازه یک انگشت شست است

این درایوUSBسامسونگ تمام امکانات را در یک بسته کوچک جای داده که می‌تواند تا ۱۲۸ گیگابایت فضا را ساپورت کند. هم اکنون نسخه ۳۲ گیگابیتی این درایو بر روی وبسایت آمازون و با قیمت ۱۰٫۹۹ دلار موجود است.

هات اسپات وای فای جیبی شرکت کارما

هات اسپات مسیر هدایت و دسترسی به اینترنت بی سیم عمومی است. اولین هات اسپات‌های عمومی در فرودگاه‌ها و هتل‌های بزرگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند که مسافران می‌توانستند از طریق لپ تاپ‌های خود به اینترنت متصل شده و ایمیل‌های خود را بخوانند.

قیمت این هات اسپات در حال حاضر ۱۴۹ دلار است.

گجت جدیدی به نامTileکه باعثمی‌شود هرگز دسته کلید خود را گم نکنید!

هزینه این دستگاه که در تصویر فوق مشاهده می‌کنید فقط ۲۵ دلار است. این دستگاه به یک برنامه بر روی گوشی شما متصل شده و دارای یک زنگ با صدای بلند است که محل قرارگیری خود را به کاربران اطلاع می‌دهد. این دستگاه دارای یک باتری است که تنها به مدت یک سال کار می‌کند و در حال حاضر قیمت آن بر روی وبسایت آمازون ۲۵ دلار است.

اسپیکر کوچک بلوتوثی انکر

انکر شروع به عرضه یک اسپیکر بلوتوثی کرده که اندازه آن تقریبا دو سوم اندازه مکعب روبیک است.استفاده از این اسپیکر بسیار آسان بوده و در حال حاضر برای سیستم عامل آندروید طراحی شده است. در حال حاضر قیمت این گجت در سایت آمازون ۲۰ دلار است.

پاور بانک انکر

انکر همچنین یک پاور بانک کوچک را توسعه داده که به اندازه یک رژ لب است و می‌تواند گوشی کاربر را دوبار شارژ کند. این شارژر قابل حمل به راحتی در جیب جای می‌گیرد. باتری این شارژر دارای ۳۳۵۰ میلی آمپر است که تقریبا برای شارژ دو آیفون ۶ کافی است. قیمت این گجت در سایت آمازون ۳ دلار است.

دستگاهی به نام کروم کست

این دستگاه می‌تواند هر صفحهHDMIرا به یک دستگاه پخش تبدیل کند. کروم کست یک دستگاه پخش فوق العاده مفید بوده و به شما اجازه می‌دهد تا هر دستگاهHDMIرا به یک تلویزیون تبدیل کند.

قیمت این گجت در حال حاضر ۳۵ دلار است.

ماوس فوق‌العاده شرکت لنوو

ماوس شرکت لنوو که تخت بوده و می‌تواند بچرخد و شکل‌های مختلفی به خود بگیرد.

این ماوس به قدری کوچک و ظریف است که به راحتی در درون جیب جای می‌گیرد. قیمت آن در حال حاضر بر روی سایت آمازون۳۲٫۴۰دلار است.

شارژر شرکت اپل

شارژر باتری قلمی شرکت اپل بسیار کوچک، ساده و به راحتی قابل حمل است.

این شارژر قابلیت شارژ همزمان دو باتری قلمی را دارد و قیمت آن در وبسایت آمازون ۲۹ دلار است.

Swypوسیله ای که تمام کارتهای شما را در درون خود جای می‌دهد!

این فناوری جالبSwypنام داشته و به راحتی در داخل جیب جا می‌شود.

Swypاز نظر ظاهری، شبیه به کارت های قدیمی بوده و به کمک یک دکمه اسکرول فیزیکی و صفحه نمایش روی کارت که اطلاعات هر کارت را نمایش می دهد، به کارت های مختلف تبدیل شده و کاربران آن می‌توانند نحوه پرداخت پولشان را به دلخواه انتخاب کنند. همچنین کارتهای جدید را می‌توان به کمک یک کارتخوان که به درگاه هدفون گوشی هوشمند کاربر وصل می شود، در اسوایپ ثبت کرد. البته این گوشی باید دارای اپ مخصوص اسوایپ(اندروید /iOS) باشد.

این کارت با هر کارت مغناطیسی می تواند کار کند. باتری داخلی اسوایپ قابل شارژ بوده(در بسته بندی محصول شارژر مخصوص آن وجود دارد) و بر اساس گزارش ها، با هر بار شارژ، حدود ۲ ساعت می تواند کار کند.

Pebble Coreجایگزین ساعت تناسب اندام

Pebble Coreبه قیمت ۷۰ دلار و چیزی مشابه آی پاد شافل اپل است که جی‌پی‌اس داشته و مودم۳Gو وای فای روی آن نصب‌شده و به‌صورت استریم سرویس موسیقی اسپاتیفای را اجرا می‌کند تا ورزشکار بتواند با هیجان بیشتر از این محصول استفاده کند.این دستگاه همچنین دارای یک برنامه همگام سازی با برنامه های محبوب تناسب اندام است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه