English

تایید وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در سامسونگ گلکسی نوت ۷

وب سایت ردیابی صادرات و واردات هند، Zauba تا به حال چند لیست مربوط به ویژگی های گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۷ منتشر کرده است.

تایید وجود دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در سامسونگ گلکسی نوت ۷
به گزارش خبرگزاری موج، با کنار هم قرار دادن این لیست ها، تایید می شود که این فبلت مجهز به یک اسکنر عنبیه چشم و مقاوم در برابر آب است. شاید تنها موردی که Zauba ممکن است در مورد Galaxy Note ۷ اشتباه کرده باشد، اعلام اندازه صفحه نمایش ۶ اینچی برای این دستگاه است. اکثریت قریب به اتفاق شایعات در مورد این گوشی برای آن یک صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ در نظر گرفته اند.

در حال حاضر، به نظر می رسد که Zauba در حالتأییدجزء اساسی دیگریاز تلفن می باشد. شایعه شده است که سامسونگ گلکسی نوت ۷ دارای همان دوربین ۱۲ مگاپیسلی است که مدل های Galaxy S۷ و Galaxy S۷ edge دارا هستند. هفته گذشته، یک ماژول دوربین ۱۲MP برای SM - N۹۳۰F از کره جنوبی به هند حمل می شد، و این مورد در Zauba اشاره شده بود.خاطرنشان می کنیم که این لیست می گوید که دوربین دارای OIS و فوکوس خودکار است. در واقع اگر توجه داشته باشید Galaxy Note ۷ همان دوربینی را به اشتراک می گذارد که Galaxy ۷ دارا بود، به این معنی که دوربین پشتی فبلت دارای دیافراگم f / ۱.۷ خواهد بود، که اجازه دریافت نور کافی، عکاسی در شرایط سخت را فراهم می کند.

علاوه برسخت افزاری کهقبلا گفته شد،گلکسی نوت۷دارایپردازنده Snapdragon۸۲۰SoCدر کشورهای ایالات متحده و چین، و پردازنده Exynos۸۸۹۳در دیگر کشورهای جهان خواهد بود. ۴گیگابایت حافظه رم وجود دارد و یک سنسور اثر انگشت به اسکنر عنبیه چشم محلق شده است تا سرعت و امنیت قفل کردن گوشی را افزایش دهد. دوربین سلفی جلو هم ۵ مگاپیسلی است، و یک باتری ۳۵۰۰mAh با قابلیت شارژ سریع در درون دستگاه وجود خواهد داشت. سیستم عامل نصب شده به صورت پیش فرض بر روی گوشی ۶٫۰ است. هم چنین با گواهینامه IP۶۸، تلفن را می توان به مدت ۳۰ دقیقه در عمق ۵ فوتی درون آب نگه داری کرد.
طبق برنامه ریزی های انجام شده توسط سامسونگ، گلکسی نوت ۷ باید در تاریخ ۲ آگوست رونمایی شود و تا تاریخ ۱۵ آگوست در دسترس کاربران قرار گیرد.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه