English

ماشین لباسشویی پدالی، بدون نیاز به پودر

شستشوی انبوه لباس های تلنبار شده با ماشین لباسشویی یکی از کابوس های زنان خانه دار است، اما حالا دستگاه هوشمندی ساخته شده که برای شستن لباس های کثیف به تنها ده لیتر آب نیاز دارد.

ماشین لباسشویی پدالی، بدون نیاز به پودر

به گزارش خبرگزاری موج، ماشین لباسشوییDrumiحدود هفت کیلوگرم وزن و ۵۶ سانتیمتر طول دارد. اما بدون نیاز به برق و پودر لباسشویی و تنها با مصرف ۱۰ لیتر آب و مقدار کمی صابون می تواند شش تا هفت لباس کثیف را تمیز کند. وزن این لباس ها نباید از حدود ۲.۲ کیلوگرم بیشتر باشد.

این لباسشویی آخرین مراحل طراحی را پشت سر می گذراند و انتظار می رود در اوایل سال ۲۰۱۷ میلادی روانه بازار شود. برای استفاده از این محصول تنها باید درب پلاستیکی آن را باز کرده و ۵ لیتر آب درونش بریزید و سپس درب را بسته و مقدار کمی پودر صابون اضافه کنید. سپس پدال ماشین لباسشویی را به مدت دو دقیقه فشار دهید و سپس دکمه خالی کردن آب را فشار دهید. در ادامه باز هم باید یک دقیقه پدال مربوطه را برای تکمیل فرایند تمیز شدن و خشک شدن لباس ها فشار دهید.

شرکت کانادایی سازنده این ماشین لباسشویی می گوید مدل نهایی محصول مذکور از ثبات و کارآیی بیشتری برخوردار است، هر چند قرار نیست ظرفیت آن تغییر کند. قرار است قطعات مختلف این ماشین لباسشویی به سادگی قابل جداشدن از هم باشند تا شستشو و پاک کردن داخل آن هم به سادگی انجام شود.

استفاده از چنین محصولی در مقایسه با ماشین های عادی لباسشویی که هر بار تا ۱۰۲ لیتر آب و مقدار زیادی برق مصرف می کنند، به صرفه جویی قابل توجهی می انجامد. هر چند نمی توان انتظار داشت ماشین لباسشویی یادشده به سرعت جایگزین ماشین لباسشویی های عادی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه