English

«آیفون ۷» در هفته پایانی شهریور ماه رونمایی خواهد شد

مطابق با پیش بینی‌های اوان بلاس، که یکی از وبلاگ نویسان مشهور در عرصه فناوری و گوشی‌های هوشمند است، اپل قصد دارد جدیدترین نسل از سری گوشی‌های آیفون خود را در یک مراسم خاص و در هفته ۱۲ سپتامبر(هفته پایانی شهریور ماه) و همراستا با چرخه رونمایی فصل پاییز خود رونمایی کن

«آیفون ۷» در هفته پایانی شهریور ماه رونمایی خواهد شد

به گزارش خبرگزاری موج، اوان بلاس که پیش از این پیش بینی‌های درستی درباره تاریخ رونمایی و مشخصات گوشی‌های جدید بازار داشته است، روز گذشته جدیدترین پیش بینی خود مربوط به تاریخ رونمایی ازآیفون ۷توسط اپل را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرد. اپل طبق رسم همیشگی خود آیفون‌های جدید را در ماه سپتامبر رونمایی می کند و آیفون ۶ اس این شرکت نیز سال گذشته در نهم سپتامبر رونمایی شد. به این ترتیب پیش بینی اوان بلاس کاملا با سیاست‌های اپل سازگاری دارد.

طرفداران شرکت اپل از مدت ها قبل منتظر هستند تا این شرکت در پاییز امسال از گوشی هوشمند پرچمدار خود رونمایی کند اما این شرکت هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده است که این گوشی تحت نام آیفون ۷ به بازار عرضه خواهد شد یا با تغییرات جزیی، در گروه آیفون‌های سری ۶ این شرکت جای خواهد گرفت.

شایعه شده است که بر خلاف سال‌های گذشته، اپل در سال ۲۰۱۶ میلادی از استراتژی بروزرسانی Tick - Tock استفاده نخواهد کرد و به جای یک تغییر کلی در طراحی، به برخی تغییرات جزیی بسنده خواهد کرد و منتظر می‌ماند تا بتواند با استفاده از فناوری‌های پیشرفته، آیفون جدیدش را با تغییرات اساسی به بازار عرضه کند.

شایعاتی که تا به امروز از آیفون ۷ منتشر شده‌اند نیز این فرضیه را تایید می‌کنند. به نظر می‌رسد که آیفون جدید اپل با کمترین تغییرات ممکن شامل دوربین iSight بزرگتر، لنز دوال برای آیفون ۷ پلاس و خطوط بازطراحی شده آنتن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. تنها قابلیت پر سر و صدای آیفون سال ۲۰۱۶ حذف جک ۳٫۵ میلی متری هدفون و جایگزین شدن یک پورت لایتنینگ است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه