English

بازی «پوکمن گو» به دنیای روبات ها هم رسید

یک بازی خبرساز تلفن همراه که به نظر می رسد چالش جدید بسیاری از کشورهاست حالا به دست روبات ها هم افتاده است.

بازی «پوکمن گو» به دنیای روبات ها هم رسید

به گزارش خبرگزاری  موج، بازی «پوکمن گو» که رکورد دانلود اپلیکیشن در یک بازه زمانی مشخص را شکسته است یک بازی ویدئویی در سبک واقعیت افزوده محسوب می شود که نه تنها انسانها بلکه روباتها را نیز به خود مشغول کرده است.

روباتBaxterیکی از پیشرفته ترین روباتهای صنعتی دنیا محسوب می شود و هم اکنون در یکی از شرکتهای ارایه دهنده خدمات اینترنتی مشغول به فعالیت است حالا یکی از علاقمندان جدی بازی پوکمن گو شده به طوریکه عکس مربوط به در دست گرفتن تلفن همراه و تماشای این بازی در رسانه های مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

این خبر از آن جهت پر اهمیت عنوان شده زیرا از روباتBaxterبه عنوان یکی از جایگزین های احتمالی انسانها در بسیاری از امور یاد می شود.

به تازگی این روبات تلفن همراهی را که در آن بازی پوکمن گو نصب شده بود را در دست گرفته و در حین بازی با آن موفق به شکار یکی از پوکمن ها شد. شکار این موجودات از آنچنان هیجانی برخوردار است که گفته می شود در برخی موارد صدها کاربر بازی برای شکار یکی از آنها راهی مناطق خطرناک و دورافتاده می شوند.

روباتBaxterقابلیت های فنی چشمگیری دارد اما اینکه توانسته تلفن همراه را در دست گرفته و بازی پوکمن گو را انجام دهد مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه