English

گوشی تازه هواوی با دوربین عقب دوگانه و چهار گیگابایت رم عرضه می شود

شرکت هواوی بر طبق برنامه از قبل اعلام شده، گوشی Honor ۸ خود را امروز عرضه کرد. این گوشی چینی از شباهت های زیادی با گوشی P۹ برخوردار است.

گوشی تازه هواوی با دوربین عقب دوگانه و چهار گیگابایت رم عرضه می شود

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از جی اس ام آرنا، نمایشگر لمسی ۱۰۸۰p و ۵٫۲ اینچی، دوربین پشتی دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی با دهانه f / ۲.۲، قابلیت تهیه عکس های سلفی ۸ مگاپیکسلی، ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا از جمله امکانات و توانمندی های این گوشی است.

مهم ترین تفاوت Honor ۸ با P۹ استفاده از تراشه های ارزان قیمت تر و قدیمی تر Kirin ۹۵۰ است. این در حالی است که در گوشی P۹ از تراشه های Kirin ۹۵۵ استفاده شده است. Kirin ۹۵۰ از نوع هشت هسته ای است و چهار هسته آن Cortex - A۷۲ و ۲٫۳ گیگاهرتزی و چهار هسته آن Cortex - A۵۳ و ۱٫۸ گیگاهرتزی است.

از جمله دیگر ویژگی های این گوشی می توان به سازگاری با استاندارد نسل چهارم ۴G LTE، امکان نصب دو سیم کارت، باتری ۳۰۰۰ میلی آمپری، پورت USB Type - C، ابعاد ۱۴۵٫۵ x ۷۱ x ۷.۴۵ میلیمتری و وزن ۱۵۳ گرمی اشاره کرد.

روی این گوشی سیستم عامل Android ۶.۰ نصب شده و قیمت مدل دارای رم ۳ گیگابایتی با ۳۲ گیگابایت حافظه ۲۹۸ دلار است. مدل ۴ گیگابایتی با حافظه ۳۲ گیگابایتی ۳۴۳ دلار قیمت گذاری شده است. مدل ۴ گیگابایتی گوشی یاد شده با ۶۴ گیگابایت حافظه هم ۳۷۳ دلار قیمت دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه