English

از ظرفیت‌های وقف در امور علمی و فناوارنه استفاده می شود

مدیرکل امور فناوری استان‌های معاونت علمی، گفت: یکی از برنامه‌های عملیاتی دفتر در سال جاری، استفاده از ظرفیت‌های وقف در امور علمی و فناوارنه است.

از ظرفیت‌های وقف در امور علمی و فناوارنه استفاده می شود

به گزارش خبرگزاری موج، محمدصادق حاجی‌تاروردی در خصوص جهت دهی وقف در حمایت از توسعه فناوری استان‌ها، بیان کرد: در نظر داریم «همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری » را در سال ۹۵ برگزار کنیم.

وی افزود: همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری به منظور جهت دهی وقف در امور علمی و فناورانه، استفاده از ظرفیت های وقف و خیران داخل کشور برای توسعه فناوری و نوآوری برگزار خواهد شد. به گفته حاجی‌تاروردی، از دیگر اهداف برگزاری این همایش جذب ظرفیت خیران ایرانی مقیم خارج از کشور در استان ها، معرفی فرصت های علمی و فناوری برای انجام امور خیریه است. وی تصریح کرد: پیشنهاد برگزاری همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری به زودی در قالب پیشنهادی از دفتر امور فناوری استان ها ارائه می‌شود. مدیر کل امور فناوری استان‌های معاونت علمی با اشاره به شبکه سازی مجمع خیران استانی، گفت: برگزاری همایش ملی علمی و کاربردی نقش واقفین و خیرین در توسعه فناوری و نوآوری پیش نیاز راه‌اندازی این شبکه است که امیدوار هستیم هر چه زودتر با هماهنگی های لازم برگزار شود.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه