English

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اماکن مسکونی بلامانع شد

بر اساس امضای تفاهم‌نامه‌ای بین شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در تهران در اماکن مسکونی بلامانع شد.

فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در اماکن مسکونی بلامانع شد

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری تهران و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که در راستای اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به امضاء رسید، شرکت‌های دانش بنیان مستقر در تهران امکان فعالیت در اماکن مسکونی را پیدا کردند.

به منظور عملیاتی شدن این اقدام صورت جلسه‌ای بین معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و معاون نوآوری و تجاری‌سازی فناوری به امضاء رسید. بر این اساس ابلاغیه معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران به شهرداران مناطق ۲۲ گانه ابلاغ شد.

در این ابلاغیه که بر اساس تفاهمنامه یادشده، منتشر شده، آمده است: استقرار آن دسته از شرکت‌های دانش بنیان که از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی می‌شوند، در اماکن مسکونی واقع در پهنه‌های کار و فعالیت و مختلط(پهنه‌هایMوS) که دارای شاکی خصوصی و یا آراء کمیسیون‌های ماده صد نباشند(مشابه دفاتر مهندسی)، بلامانع است.

بر همین اساس، برخی اهداف تفاهم‌نامه بین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و شهرداری تهران توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در شهر تهران، کمک به حل مشکلات شهرداری از طریق نوآوری و فناوری، ترویج و فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد و توسعه فرصت‌های شغلی برای دانش آموختگان، بازارسازی و بازاریابی محصولات دانش‌بنیان زیر نظر کمیته‌ای مشترک در حال پیگیری است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر